Ting du ikke visste om Paradise Hotel

LET ME GIVE YOU SOME JUICY INSIDE GOSSIP!


1. Jeg kom hjem til Norge rett før finalen, selv om jeg røyk ut 20 dager før finalen.

2. Jeg reiste hjem fra Mexico sammen med Christer, og vi hadde faktisk hele 5 dager sammen på ett hotell før vi flydde hjem.

3. Etter at jeg røyk ut kjedet jeg livet av meg da jeg ble holdt igjen i 15 dager fordi at jeg kanskje skulle inn på hotellet igjen. Det eneste jeg gjorde disse dagene var å lese bøker, spille “snake” på den gamle nokia-tlf jeg fikk utdelt og sole meg. DØDSKJEDELIGE dager, men gud for ett fiiiint resort jeg bodde på!

4. Mamma pleier ikke å se på slike program, så da jeg kom hjem fikk jeg ett enkelt spørsmål; “hadde du sex på TV, Isabel?”. Når svaret mitt var nei, ble hun rimelig fornøyd og gadd egentlig ikke bry seg noe mer. Haha.

5. Søsteren min er super anti-paradise så det var ikke bare-bare å åpne tlf og se alle hatmeldingene hun hadde sendt meg da hun fant ut at jeg var på innspilling i Mexico og ikke på fashion school i New York. Hihi!

6. Audun visste at jeg var på hotellet før han reiste til Mexico. Han gjenkjendte rumpen min på de teaserbildene som ble lagt ut da vi fortsatt var anonyme.

7. Hadde ikke Pierre lurt meg i den episoden med Emilie og Tina, så hadde jeg aldri valgt han bort for Audun. Jeg stolte så utrolig mye på Pierre.

8. Jeg gråt ved to anledninger da vi var off-cam. Av og til ble det rett og slett bare for mye for meg der inne… Det er utrolig tøft psykisk, selv om det er helt sinnsykt fett alt i alt. 🙂

9. Før vi skulle reise fra Gardermoen snappet jeg et bilde med alle koffertene mine og skrev “Hello New York!” (jeg hadde jo tross alt fortalt alle at jeg skulle på fashion school i NY). Den sendte jeg blant annet til CF. Til svar fikk jeg “Hvor lenge skal du være der?” Jeg svarte 1-3 mnder. Han skulle jo reise til Mexico selv, og han forstod fort at det ikke var New York jeg skulle til. “Hahah, new york du liksom” svarte han. I frykt for at jeg skulle forstå at han skulle dit selv sendte han fort “jeg bare kødda hehe, good luck i NY!”. Jeg koblet faktisk ikke at han hintet til noe, men jammen endte vi begge to opp på PH. 

10. Jeg “angrer” på at jeg ikke hadde sex på hotellet. Jeg mener… Jeg er jo glad for at jeg ikke må se meg selv ha sex på tv-skjermen, men hey… Det er jo ikke så ille som jeg trodde det skulle være da jeg var der inne. Det var utrolig deilige gutter, det er Paradise Hotel og jeg oppførte meg som en nonne. Kanskje like så greit, men jeg hadde ikke tatt det så tungt om det hadde skjedd.

9 kommentarer
    1. rumpe og rumpe, er ikke noe særlig rumpe å se på, på bildet der dere fortsatt er anonyme😂 Så vel bare den petite kroppen og det lange håret kan jeg heller tenke meg👌🏻 kjekt innlegg😊

    2. Det er kanskje like så greit at du ikke hadde sex på hotellet, når både moren din og småsøskene dine så på det. Det hadde jeg syns var flaut :p Audun som var SÅ HARD mot seg selv der inne, men så fort kameraene hadde en liten svikt, så koste han seg i dusjen med Elin, haha! :p

    3. Herregud, Anonym! Hvor gammel er du? 13?
      Veldig morsomt innlegg Isabell, liker og lese alle innleggene dine. Du skriver bra og inleggene dine er faktisk veldig interessange.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg