Ting du ikke visste om Paradise Hotel

DID YOU KNOW?


 

1. Da Harald røyk ut i uke 4, gikk han mot rommet sitt istedenfor mot porten da han skulle gå. Hahah, Gud som vi alle lo. Lenge. Ler nå når jeg skriver dette også, hahah. Vi måtte spille inn den scenen på ny, for å si det sånn.

2. Vi får ikke lov til å ta med oss nattbordsbildene hjem. #rip

3. Når noen blir syke blir man tatt ut av hotellet og kjørt til legen som ligger i nærheten av hotellet. Den ene gangen var det noen som måtte dit på en torsdag, altså en par-seremoni dag. Da er det som dere vet utrolig mye taktikkprat, så for at det skulle bli mest mulig fair måtte alle sammen være inne på rommet sitt frem til den personen kom tilbake fra legen. Det er utrolig mye dødtid hvor man blir fortalt hvor man må befinne seg, og akkurat det sugte. Hehe!

4. I uke 1 da vi jentene var på utflukt skulle vi jo brenne bildet til den gutten som desverre måtte forlate hotellet. Det var ganske humoristisk da det jævla bildet aldri ville ta fyr. Tror vi holdt på i sånn typ 15 min før vi endelig fikk det til.

5. Det er utrolig stor forskjell på PH Norge og PH Sverige merker jeg. Produksjonsmessig hvertfall. Deltagerne i den svenske versjonen får lov til å sove hvor de vil, mens vi måtte sove på vårt eget rom med vår egen partner. 

6. Sara ble ganske missforstått av de fleste deltagerne synes jeg hvertfall. Hun spilte ganske hardt, men hun gjorde det på en ærlig måte og stod for hva hun gjorde. Derfor ble jeg ganske skuffet over meg selv, som hele tiden tvilte på henne og anklaget henne så fort noen sa noe om henne. Jeg skulle bare stolt på henne, og det angrer jeg faktisk på den dag i dag. Derfor skjønner jeg utrolig godt at hun var med på å kjøre meg ut – for hva skal man med folk som bare tviler på deg? Det er jo ikke taktisk smart, så der brant jeg en bro.

7. En regel vi må forholde oss til er at dersom man utøver vold inne på hotellet, blir man sendt hjem på sekundet. Derfor er det en del av oss som synes at det er rart at de som faktisk utførte vold ikke ble sendt hjem, slik som det stod i reglementet. Jeg synes forresten at det er en helt super regel å innføre, da det gjør at folk holder tilbake og ingen faktisk kan skade andre uten å få konsekvenser for det. 

8. Visste dere forresten at i den russiske versjonen av PH får de lov til å gjøre hva faen de vil? Der slår guttene jentene, det er fuuullt kaos. Til og med betjeningen blir slått av deltagerne. Glad for at det ikke er sånn hos oss hvert fall!

9. Vi (eller hvertfall jeg) fikset oss ofte tidlig på dagen, slik at vi var klare til kveldsseremoniene i god tid. Det var nemlig slik at vi fikk en viss tid vi måtte være ferdig fikset på. Jeg trenger som regel litt lenger enn 30 min, så da var det alltid stress å måtte forholde seg til det. 

10. Da vi kom ankom Mexico visste vi aldri hva som skjedde. Vi visste ikke hvor lang tid det tok før vi skulle inn på selve Paradise Hotel, vi visste ikke noenting om dagene vi hadde i vente. Vi ble “trent” opp til å komme inn i boblen, hvor man aldri vet hva som skjer og når ting skjer. 

23 kommentarer
    1. Hmm, litt rart at dere ikke fikk ta med bildene hjem. De har tydeligvis fått lov til det i tidligere sesonger , da jeg selv var på besøk hos en tidligere deltaker hadde han det bilde fra ph på rommet sitt(?)

    2. Audun får ikke lov til å stemme i finalen på grunn av et lite klask på kinnet til Kevin, men Martine som slo Pierre fleeere ganger får delta i finalen, bra logikk! 😀
      Hvorfor har jenter “lov” til å slå gutter? Latterlig og idiotisk.

    3. Har også sett at tidligere deltakere har fått tatt med seg bildene sine hjem!
      Og jeg også reagerte på det med den Svenske PH, at de får sove hvor de vil!

    4. HAHA JA, lol det var så innmari lø at martine ikke ble sendt hjem når hun slo til pierre flere ganger og audun bare tok kevin litt hardt på kinnet?

    5. Hei!
      Hvilken tid av sesongen var det best stemning på Rhodos? Altså når anbefaler du å reise for å få mest ut av det? 🙂

    6. Hei! Jeg synes det er et rigtigt flott innleg hvor du beskriver godt at der foregår mange ting på hotellet som man ikke ser på TV.
      Jeg vil gjerne høre hvordan din oplevelse på hotellet var i forhold til hvordan du troede den var inden du kom derned? 🙂

    7. Hadde du fortsatt følelser for Audun inn på hotellet, og var det gjensidig? Hvordan er forholdet deres i dag?

    8. Eg er i fra Russland og eg har sett på PH i russland det kjer meir drama enn her i norge på PH. Og så er det sån at vis du får deg ein kjereste så får du ein dobeltseng med han og du kan få barn der då går fu din eigen stue og rom og baEg er i fra Russland og eg har sett på PH i russland det kjer meir dtama enn her i norge på PH. Og så er det sån at vis du får deg ein kjereste så får du ein dobeltseng med han og du kan få barn der då går fu din eigen stue og rom og bad… Eg er jo i Russland no og det kjem reklamer av PH i russland og det kjer veldig mykje drama der hver eineste dag!! Paradis hotel= på russisk så heier det дом 2 Elsker bloggen din!d… Eg er jo i Russland no og det kjem reklamer av PH i russland og det kjer veldig mykje drama der hver eineste dag!! Paradis hotel= på russisk så heier det дом 2 Elsker bloggen din!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg