UKENS SPØRSMÅL

YOU ASKED, I’M ANSWERING!


Hvorfor blogger du fortsatt så mye om Paradise Hotel? Har du ikke annet å skrive om?

Vel, for meg så handler det mye om hva mine lesere ønsker. Jeg får hele tiden spørsmål om jeg kan kjøre ny runde med “ting du ikke visste om Paradise Hotel”, og i og med at det faller så godt i smak gjør jeg selvfølgelig det. Jeg elsker å levere det dere synes er gøy å lese om! 🙂

Hva gjør du for å få så fin kropp?

Først og fremst – tusen takk!! 🙂 Jeg har desverre ingen hemmelige tips og triks, da jeg faktisk ikke trener noe som helst for tiden. Det jeg derimot tror det kommer av er at jeg har vært veldig aktiv til vanlig, og dermed fått en grei kropp deretter. Jeg har vel bare gode gener og høy forbrenning helt enkelt.

Er du og Pierre sammen?

Vi er ikke sammen, nei. 

Kan du skrive et innlegg om hvordan det er mellom deg og Martine?

Vet du, jeg får faktisk daglig utallige spørsmål angående hele den situasjonen. Jeg føler at alt er blitt sagt allerede, og at det derfor bare blir en gjentakelse. Dessuten er det en god stund siden alt dette skjedde og derfor synes jeg at det er på tide og move on.

Hvor lang tid tar det før du får pakken du bestiller fra Sheinside?

Det varrierer, men som oftest tar det 2-3 uker. Man kan velge en raskere leveringsmetode da, om du ønsker å få det kjappere.

Tenker du å begynne å studere neste år?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg trives veldig godt med det jeg gjør nå, og satser heller på karriere. Bloggen går superbra også for tiden, så jeg velger å legge all vekt og fokus på den.

Føler du selv at du reklamerer mye på bloggen din?

Nei, det synes jeg ikke. Dere skulle bare visst hvor mye jeg takker nei til. Jeg promoterer kun ting jeg kan stå 100% for, og som jeg ville anbefalt til mine næreste.

Hvordan har du råd til å dra ut å spise, shoppe og feste så mye? Ser alltid at bordene er fulle med champagne og drinker på snappene dine hver helg.

Jeg synes i grunn at økonomi er en privatsak som jeg ikke vil blogglegge for hele verden. Men jeg kan vel si såpass at bloggen er mitt lille firma som går ganske bra for tiden 🙂

Hvem er han som ligger under deg på bikinibildet du la ut på instagram?

Det er min lille flørt på Rhodos.

Hvilket kamera bruker du?

Åh, jeg har et super søtt, rosa kamera fra Samsung. Det heter Samsung NX2000. Jeg har mistet blitzen på den og jeg føler at bildene blir utrolig uklare til tider, så jeg er på jakt etter ett nytt. Gi meg gjerne tips! 🙂

 

5 kommentarer
    1. Du burde kjøpe et kamera i Olympus Tough serien. De tåler vann og at man mister kameraet i bakken, genialt hvis du er litt uforsiktig med kameraet ditt slik jeg er, hah 🙂

    2. Samsung er utrolig dyktige på kamera, men NX2000 var definitivt ikke en superhit. Om du vil ha noe som likner og som er bedre har du NX3300 med selfiefunksjon. Kjempefint lite kamera. Litt høyere i prisklasse har du også NX500 som mange proffe fotografer kan bruke. Det er fortsatt ganske lite, men kjempenyttig. Eller så har du Olympus Pen E-PL7 i hvitt som er sååå fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg