The cutest thing

STROLLING AROUND THE CITY


HEI OG GOD FREDAG, HJERTER! Jammen er det helg igjen. Wuhu!! Jeg har masse gøy på planen denne helga, så jeg kan love dere at jeg er en giret Isabel for øyeblikket. I går var jeg ikke helt 100% i formen da jeg våknet, og måtte derfor avlyse mitt planlagte besøk hos Hendrix Hair. Jeg skulle nemlig freshe opp manken – det trengs virkelig. Jeg får holde ut til neste uke, da blir det så bra så! Jeg måtte til byen en kjappis senere på dagen for å hente noen pakker på postkontoret (som jeg ikke rakk…) og for å spise lunsj. For dere som kjenner meg så vet dere hvor e-l-e-n-d-i-g jeg er på kjøkkenet. Og nei – tro ikke at jeg overdriver. Derfor blir det ofte restaurantbesøk på meg. Ikke fullt så økonomisk, men da får jeg hvertfall et spiselig måltid. Haha.. Det ble en deilig scampi&kylling pasta på Fridays sammen med Pierre. Har dere smakt den pastaretten forresten? Den er amazingggg! Frister alltid Sara når jeg spiser det, for den er i likhet som hos meg, en av hennes favoritter også. Mums! Jakken på bildene er forresten en av mine største favoritter i garderoben. Den er så… søt!

Jeg runder av her, og ønsker med det en riktig så fin helg! Masse kjærlighet. <3

– Jakke, husker faktisk ikke // bukse Dr. Denim // sandaler, kjøpt i London // veske, Michael Kors –

6 kommentarer
    1. Kjempe fin outfit, men anbefales virkelig å få deg ett bedre kamera! Kommer til å gjøre bloggingen tusen ganger bedre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg