JEG BOOKET FLY OG DRO EN HALVTIME SENERE

 

REUNITED WITH MY PARTNER IN CRIME


En mer spontan fredag skal du lete lenge etter. I går kveld ble noen planer avlyst i siste liten. Jeg satt i leiligheten min å lurte på hva i alle dager jeg nå skulle finne på i helga. En tlf-samtale og 3 minutt senere var flyet booket. Jeg kastet masse tøy oppi kofferten og kom meg i vei til flyplassen. Nå er jeg altså i Kristiansand hos Sara! Så gøy. Jeg har savnet trynet hennes for mye, så det var virkelig deilig å se henne igjen. Det er absolutt ingen jeg har det så gøy sammen med, som jeg har med hun. Akkurat like gærne, spontane og livsglade! Jeg landet i ti-tiden, og da bar det rett på vors. Super stemning, fine folk og beerpong. Senere dro vi ut på Harveys. God kok, men litt for mange shots… Hehe. Kvelden endte ikke fuuuullt så kul da jeg ble ganske dårlig etterhvert. Note to self: SLUTT Å DRIKK VIN!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg