SPØKELSE SVARTE MEG PÅ ALT

Jeg er livredd. Så dere snapchat storyen min?? Herregud så skummelt. Det er en nettside hvor man stiller “Peter” (ånden) spørsmål. Nettsiden heter: peteranswers.com. Du kan spørre om hva du enn vil, og han skal tydeligvis ha svar på absolutt alt. Jeg og Sara stilte de mest personlige spørsmålene, som det er helt umulig å google frem svaret på. Han svarte riktig på ABSOLUTT alt. Han svarte riktig på akkurat hvilken vin jeg drakk i går, hvem jeg kranglet med igår og hva krangelen gikk ut på. Han svarte på hvem Sara hadde sex med senest. Han kunne seriøst svare på alle spørsmål vi kom med. Jeg ble livredd. Jeg tok jo frem mobilen og begynte å snappe dette, for det var jo helt sykt. Da fikk jeg beskjed om å slutte å snapchatte. Hahah, ASSÅ HVORDAN VISSTE HAN AT JEG SNAPPET???!! Jeg ble livredd. Etterhvert skrev han at jeg måtte gå ned på badet. Jeg sa til Sara at hun måtte bli med meg, og da sa han at jeg måtte gå alene. Og at han hatet stemmen min… (forståelig nok). 

OGSÅÅÅÅ DERE!!!! ER DET FAEN MEG SARA SOM SKRIVER SVARENE!!!!! Hahahahah. Har ikke blitt så lurt på lenge.

Kjerring.

PS: For å gjøre dette selv må dere huske at dere må starte med å skrive punktum på “petition”.

19 kommentarer

Siste innlegg