GØTEBORG

Jakke HER 344 kroner.

HELLO SWEDEN


Godt å komme seg litt “utenomlands”. Dere som følger meg på snapchat (isabelSraad) har allerede fått med dere hvor jeg reiste igår kveld. Jeg er her i forbindelse med et businessmøte og for å rett og slett kose meg. Jeg er her sammen med Pierre (Pierrelouis.blogg.no). Vi har noen prosjekter på gang sammen, som er veldig spennende! Vi skal prøve å skvise inn litt tid til å møte venner fra Rhodos også. Dette blir noen fiiine dager! Nå skal ut å sjekke shoppinglivet! Noen som vet om det finnes Victorias Secret butikk i Gøteborg forresten? Jeg vet at det er en i Stockholm… Ellers tar jeg i mot tips til hva jeg må få med meg når jeg er her med åpne armer! Senere i dag kommer mine siste innkjøp her på bloggen! Så klikk inn i løpet av dagen hvis dere vil se! 

Håper dere får en superfin start på uken, dere. Stor klem! <3

8 kommentarer
    1. Det er en butikk på Hvitfeldtsplatsen 1, det er ikke en egen VS butikk men de har forskjellig sminke og body mister

    2. Victoria Secret butikken i Stockholm har bare toalettsaker, parfymer osv, ikke noe klær. Er temmelig sikker på at det er slik me alle hvis det er flere i Sverige..

    3. Får du aldri dårlig samvittighet for å klenge på Pierre hele tiden? Det virker som at dere bare forstetter å vri den kniven rundt og rundt og rundt.

    4. Skjønner ikke at alle skal henge seg i at Pierre og Isabel er venner, men er vist ikke lov å ha gutten venner før det er noe mellom dem☺ Syns du har sykt fine innlegg og kos deg i Gøteborg💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg