NEW IN

SHOP TILL’ YOU DROP!

Nå har jeg klikket hjem noen goodies fra Sheinside igjen. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen – jeg elsker den nettsiden! Rimelige klær, plaggene er i god kvalitet og servicen er ypperlig. Bare se på prisene under her – se billig! Gratis frakt er det også. Og det beste av alt? Man slipper å betale frakt og MVA-regning når pakken ankommer. Nå har jeg klikket hjem fine tilskudd til garderoben min. Gleder meg til pakken kommer på døren. Her finner dere det jeg kjøpte!

 HAPPY SHOPPING, JENTER. xx


 


Jeans HER 128 kroner // Kjole HER 136 kroner // Skjorte HER 176 kroner

Grå kjole HER 88 kroner // Rød cardigan HER 192 kroner // Stikket genser HER 288 kroner

Grått skjørt HER 128 kroner // Kåpe HER 288 kroner // Heels HER 272 kroner


Heels HER 288 kroner // Kjole HER 96 kroner // Kjole HER 120 kroner

17 kommentarer

Siste innlegg