JEG SKAL SPILLE INN ETT NYTT PROGRAM!

WORK, WORK, WORK!


 EN SÅ BRA DAG SOM DETTE GJØR MEG GLAD! Idag våknet jeg faktisk til forespørsel om jeg vil delta i enda et program. Jeg takket ja! Så nå blir det fart på sakene. Utrolig gøy og spennende. Dere får vite hva det er så fort jeg har lov til å gå ut med det. Jeg har brukt så og si hele dagen på å jobbe foran Mac-en.  Jeg har nemlig fått mange nye, gøye samarbeid. Jippi! Ellers har jeg hatt masse mails som måtte svares på, innlegg har blitt skrevet og kommunikasjon med samarbeidspartnere er nå ute av verden. Lettelse! Hater virkelig følelsen av å ha mye som må gjøres – jeg elsker å bare få alt gjort fortest mulig. Da er det så mye mindre å tenke på.

I går var en fin dag med god middag, en tur i studio og enda litt mer jobb. Nå slapper jeg bare av og lader opp til en enda finere dag i morgen. Det er faktisk min siste dag her i Sverige før jeg må ta turen hjem til Oslo igjen. På torsdag skal jeg på en shoot for VG eller Dagbladet, og på fredag skal jeg fikse opp i fuglereiret av en manke jeg har for øyeblikket. Spennende tider med andre ord! Jeg elsker virkelig livet for øyeblikket og nyter hver eneste dag. Så bra som dette har jeg ikke hatt det på lenge, og faen så godt det føles!! Jeg er så motivert. Hard work pays off 🙂

9 kommentarer
    1. Du kunne ha skrevet dette innlegget når du fik lov til og skrive hvilket program det var.. Bare et lite hint.

    2. Du er på 3.plass på blogg topp lista i Norge. Derfor trur eg at du skal vere med på bloggerne❤️❤️ Eg håpa virkelig at du ska det❤️

    3. Du må tenkte mer når du redigerer bildene dine, hvitfargen i øynene var litt “over the top”, og veldig tydelig redigert. Er photoshop ekspert, så hvis du vil ha tips og triks kan du ta kontakt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg