Bildene fra shooten

Hei fra frisørstolen! Nå er jeg hos Hendrix Hair og fresher opp manken. Skal bli så deilig å bli fin på håret igjen. Fargen ble skikkelig stygg etter så lang tid i solen da vi var på Rhodos, så nå er det påtide å gå litt kaldere igjen. Blir nok å sitte her ett par timer, håret mitt er jo så sinnsykt langt! Men dere, igår? Brrr… Det var SÅ kaldt! Herlighet så lavt gradestokken viser om dagen. Det er jo helt krise, haha. Jeg er en skikkelig frysepinne og fryser derfor så og si alltid. Usch, blir deilig å komme til varmere strøk snart! 🙂 Sol, strender, bikini, paraplydrinker… Ah! Nå drømmer jeg meg bort her, hehe. Det jeg egentlig vil vise dere er noen bilder fra en shoot jeg gjorde igår med Øystein Andreas Bjerke. Vi shootet i utgangspunktet for en kampanje som jeg såvidt nevnte for dere tidligere. Akkurat hva den kampanjen er kan jeg ikke gå ut med enda, men dere kommer til å se det ganske så snart! Utrolig gøy. Da vi var ferdige med bildene, knipset han noen ekstra til meg som jeg kan ha til eget bruk. Synes faktisk de ble ganske fete! Han er utrolig dyktig, og behagelig å jobbe med.

Ble de ikke kule vel? 😀

3 kommentarer
    1. Hei! Mye bdre når bildene er liggende 🙂 Når du har de oppreist så må man ofte bla litt for å få med seg litt og litt av bildet, hvis du skjønner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg