THE BIG NEWS!

THE BIG NEWS! Ih, endelig kan jeg meddele et av prosjektene jeg har i vente. Jeg skal tilbringe rundt 4 mnder i Thailand!!! Åh, GUD som jeg gleder meg. Billettene er booket, og jeg reiser 20. november. Sara kommer litt senere da, i og med at hun har vakter på sin nåværende arbeidsplass som hun ikke kan si fra seg. Hvem andre tror dere skal bli med? 😉 Vi er altså booket til Grabbarna Grus Phuket, så vi kommer til å ha det samme opplegget som i Rhodos. Shit så kult det blir! Nå er det jo stor forskjell på Rhodos og Thailand, så jeg gleder meg vilt til å oppleve eksotiske Phuket. Jeg har hørt at det er syke tilstander, dødsgøy miljø og massevis å finne på. Jeg klarer ikke å vente! Vi reiser i slutten av november og blir til april. Vi får se når vi kommer hjem, da det er helt opp til oss hvor lenge vi vil bli. Planen er hvertfall å være der en god stund, for hvem vil ikke bytte ut Norge mot deilige, hvite strender, sol og sommer? Wuhu! Vi har mange planer der nede, så det blir full fart. Gleder meg til å dele alt med dere, kan love at det blir spennende blogging fra meg. Alt fra fallskjermhopping, øyforsking, operasjon, festing… You name it! Mamma er ikke så fornøyd med meg, i og med at jeg blir å være på reisefot de neste 8 mndene med kun en mndes opphold hjemme i Norge i April. Familien får heller ta seg en tur til Thailand, tenker jeg! Det samme med my main bitches. Den eneste nedturen er at jeg kommer til å feire jul og nyttår på andre siden av jordkloden. Det kommer til å bli litt trist, men igjen – nyttårsaften i Thailand? DET blir sick. Full moon party!

Om dere har vært i Phuket – gi meg gjerne tips! 😀 Stor klem! 

32 kommentarer
    1. Ta båten fra Phuket by og over til Phi Phi øyene. Der er festingen enda villere (slik jeg opplevde det). Også når du er på Phi Phi besøker du Maya bay (fra filmen The Beach med Leonardo DiCaprio.

    2. Har feiret både jul og nyttårsaften i phuket! Du og Pierre vil ikke angre!! Utrolig morsomt og ikke minst herlig varme 👍🏼

    3. Jeg har vært i Thailand 12 ganger, på phuket har jeg vært 6 ganger. Jeg anbefaler dere og ta en dagstur til bang tao beach, der er det kjempe fint!

    4. Phuket er nydelig😄 abselutt mye bra å se der nede ☺ nyttårsaften i Phuket er i april da.. men verd å få med seg, da er det vannkrig i hele byen så det er virkelig gøy å være med på.
      Ta turen til phi phi island utolig fin øy å noe du ikke vil gå glipp av 🙂 de har også en stoor go kart bane litt utenfor byen å det er kjempe rått! 🙂 alt med phuket er verd å se å seffølgelig utrolig god mat der nede. 🙂

    5. Gled deg👌🏼Thailand/phuket er en så fin plass☀️Det er så mye og finne på🌸og nyttårsaften i Thailand er helt fantastisk☺️👌🏼jeg skal også til Thailand i jula🎄❤️

    6. Hei! Jeg har vært i Thailand 13 ganger og det et GIGANTISK kjøpesenter mitt i Phuket som det er flere deler i. Det er masse pubber og spise steder utenfor og shopping inne. Alle butikkene selger ekte ting og merke ting. Er hvert å oppleve

    7. Vi har vært i Thailand 3 ganger før! I juletiden, beste tiden å reise på! Vi skal for faktisk nå 25 desember!!! Kanskje vi ses haha❤️ Uansett, anbefaler på det sterkeste å ta long tail båter ut til øyer og strender! Helt fantastisk! Fins også utrolig mange gøye strender og øyer som chicken Island, monkey Island og ray lay beach😍

    8. Bare vær forsiktig med opperasjon i Thailand , finnes mangen skrekk historier om operasjon fra Thailand 🙁 men ønsker deg lykke til :**

    9. Du bør dra til the big Buddha og til en skog som det er masse aper! Hvis du tar med banan kommer de og tar den! De er kjempe snille mot deg og!

    10. Hei Isabell!
      Jeg har feiret jul og nyttårsaften i phuket 2 ganger på rad.. For noen år siden! Drit fett. Spesielt nyttårsaften. Raketter som står happy New year i luften 😀 også kjempe god mat! Bare til å gled deg. Vinteren e den varmeste tiden der nede i Thailand!

    11. Du burde parasaile, det er sykt fint å se havet og stranda ovenfra!!❤️ BTW- elsker bloggen din❤️

    12. Dra til Patong!! Det er fantastisk fint der!! Har vært der to ganger og jeg angrer ikke et sekund! Hvis dere drar til Patong og vil ha en chille dag. Må dere ta “Long tail boat” over til Freedom Beach! Det er sykt fredelig der og deilig! Ellers anbefaler jeg å leie båter og besøke små øyer! Dere må også teste ut å ri på elefant, det var dødla vittig og sykt gøy! Patong er et skikkelig party sted!

    13. Heei, jeg bare lurte på om du kunne vise det du fikk tilsendt av sheinside her på bloggen? Lykkt til i Thailand forresten <33

    14. Jeg har selv ikke vært i Phuket, men var i Phi-phi øyene som ligger i nærheten av Phuket. Phi-phi er et magisk sted, hvis du har mulig må du dra til phi phi øyene og til long beachen som øyen har å tilby på. Eller så har du Krabi som ligger kanskje 2-3 timer unna med fergen, var bare der en liten stund, men har hørt av venninnen min at det er veldig fint der 😀
      Eller så ligger jo Krabi en times flytur unna Bangkok, og livet i bangkok er helt magisk! Der har du litt tips som du kan tenke på om det falt i smak 😀
      Lykke til på reisen, gleder meg til å følge med på reisen din 😀

    15. Nyttårsaften i Thailand feires i april 😱 Jeg var i Thailand i april, å da feiret de d nye året med vannkrig over hele øya koh samui 😊 kos deg masse

    16. Har feiret jul og nyttår der 3 ganger! Phiphi må oppleves og bangtao beach er den fineste delen syntes jeg! Er så billig der at det er helt sykt! Gled deg masse

    17. Misunner deg til tusen! Hvis du skal være der så lenge så har du masse av tid til å teste diverse. Jeg anbefaler Similian Island som er utenfor Phuket. Og ikke minst Phi Phi Island (mayabay etc…) Og om du skal på fullmoonparty kan du jo svippe en tur innom Koh Samui, hvor jeg anbefaler Ark bar! Og i samme slengen kan du for eksempel dra innom Koh Tao (hørt man kan zipline over øya der, også er det fint å dykke der.) Koh Lanta og Koh Lipe, har jeg også hørt er super fint! Det finnes mange turistinformasjoner der nede, hvor de promoterer utallige steder og aktiviteter å gjøre om det skulle være noe. Gleder meg til å følge med på bloggen! 😀

    18. Var i Thailand i fjor sommer, og anbefaler Coral Island hvis man vil oppleve HVITE sandstrender🌈😍

    19. Dra til PhiPhi Island på nyttårsaften. Var der i fjor, der var helt sykt fint der! Leigde speedboat og var på øyhopping hele dagen og snorklet. Det er virkelig til å anbefale!

    20. Jeg var i Phuket i sommer, og vi var blant annet på phi phi island (anbefales) også var vi på dyreshow der vi fikk ride på elefanter, se på aper osv. Dette anbefales også! Det er en kjempe fin plass, og de har også et digert kjøpesenter, som er delt opp i flere deler med flere etasjer. Gled deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg