LUKSURIØS HELG

Sponset opphold

WOW, for en helg! Jeg har ikke ord. Haha. Sara og to kompisser som vi ble kjent med på Rhodos kom hit på fredag. Quality Hotell 33 stilte opp med suiter som var helt nydelig. Vi koste oss så innmari masse der. SÅ fint!! På fredagen ble det litt shopping, middag også dro vi ut senere på kvelden. Lawo er så dødt på fredager ass? Hva skjer med det? På lørdagen fikk vi 4-retters middag med egen chef og vinsmaking i toppetasjen på hotellet. Amazing mat og nyyydelig utsikt. Etterpå dro vi på suiten vår og vorset før vi dro videre ut. Vi endte opp på narspiel etterhvert, og vi var faktisk ikke tilbake på hotellet før 06 om morgenen. Haha, hadde det kjempe gøy med andre ord. Dere som følger meg på snapchat (IsabelSraad heter jeg der) har nok fått med dere litt av hvert. Hihi! Jeg er super sliten etter helgen, men det er ikke så rart. Vi har hatt noe på skjema hele tiden, noe som gjorde det litt vanskelig å få blogget. Det beklager jeg! Nå er jeg back on track med mange spennende innlegg på lur. Tusen takk for en fantastisk helg Pierre, Sara, Shalle, Mathias og Jens! Vi sees snart igjen. <3 Og en STOR takk til Quality Hotel 33. Fantastisk service, smakfulle måltider og nydelige rom. 



Deilige måltidet vi fikk servert. Åh, får vann i munnen av bildene. SÅ godt!!








4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg