Denne lørdagen kort oppsummert: meg + kamerateam

Svipper innom for å si hei! Og for å vise dere gårsdagens antrekk! In LOVE med anorakken. Så fin og stilren. Denne lørdagen tilbringes til innspilling, så med andre ord er det kamerateam som følger meg fra 12:00 – 24:00 i natt. Kjenner at dette kan bli spennende, men også utfordrende. Jeg tenker alltid på hvordan jeg skal oppføre meg når jeg blir filmet, for alt kommer faktisk på tape og jeg vet jo ikke hva som blir tatt med og ikke. Men men, her gjelder det kun å være seg selv, slappe av og nyte! Gleder meg til å kunne vise dere hva det er jeg driver med, – det er heldigvis ikke lenge til. Med det ønsker jeg dere en fin lørdag og god helg. Stor bamseklem fra meg <3

Anorakk HER 224 kroner // Sko HER 336 kroner // veske Michael Kors // jeans GT  

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg