Spar penger når du shopper!

Annonse

I LOVE SHOPPING. Jeg har nå vært medlem av StartShop i snart 2 måneder og tjent over 600kr allerede! StartShop gir meg bonus når jeg handler i mine favorittbutikker som for eksempel Nelly, Hotels, SAS, Proteinfabrikken og Blush. Du får også bonus når du handler på salg. Akkurat nå har Nelly fylt på med nye varer på sitt store høstsalg. Så i tillegg til å gjøre et godt kjøp hos Nelly får du 7% bonus fra StartShop.

I tillegg til at du alltid får bonus, har de i tillegg ofte rabattkoder til flere av mine favorittbutikker. I dag har de en rabattkode som gir deg 10% rabatt hos Zalando som du får i tillegg til 6% bonus. Du sparer altså 16% som StartShop-medlem. Hvor genialt er ikke det?


Utrolig deilig å spare penger på varer jeg likevel skal kjøpe. Jeg nettshopper stadig vekk, og derme er jeg sjeleglad for at jeg ble tipset om StartShop. Mange kroner spart! Har du ikke registrert deg så bør du gjøre det nå. Det er nemlig helt gratis å være medlem og nye medlemmer får dessuten dobbel bonus de første 48 timene etter registrering. For å bli medlem trenger du kun å oppgi epostadresse og et selvvalgt passord eller du kan registrere deg med Facebook. Deretter klikker du på nettbutikken du vil handle i. Du handler på vanlig måte. Eneste forskjellen er at du får penger tilbake. Registrer deg her!

Slik kommer du i gang:

1. Registrer deg på Startshop.no ved å trykke HER

Det er gratis å registrere seg og tar kun 10 sekunder.

 2. Velg nettbutikk

Du handler i nettbutikken på vanlig måte. Kjøpet vil automatisk bli registrert på din StartShop-konto.

 3. Få penger tilbake

Etter at kjøpet er bekreftet vil du motta cashback-poeng i bonus. Cashback-poeng kan du overføre til din bankkonto når du selv ønsker det. 1 cashback-poeng = 1 krone.


 VINN GAVEKORT PÅ 500KR!

Pssst… Det stopper ikke der! Jeg er så heldig å få dele ut et gavekort på 500KR! For å gjøre dette enda mer spennende vil jeg i samarbeid med StartShop dele ut et gavekort på 500kr til Nelly. Det er enkelt og gratis å delta.

For å delta i konkurransen må du:

1. Registrer deg på StartShop.no  (sjekker at dette er gjort!)

2. Skriv i kommentarfeltet hvilke av dine favorittbutikker som StartShop gir deg bonus i.

 

Jeg trekker ut en heldig vinner til neste tirsdag!

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! Klem.

55 kommentarer

Siste innlegg