Jeg booket like så greit to suiter

SUNDAY FUNDAY. Jasså, da var søndagen her igjen. For en helg! Nok en gang, haha. Sara kom til Oslo igjen, sååå gøy!! Er så glad i den jenta. Vi koser oss alltid sammen og det er ikke fred å få et eneste sekund for de rundt oss. Hvert fall, i går booket jeg to suiter på Quality Hotel 33 igjen, samme hotellet som vi var på forrige helg. Vi samlet oss en god gjeng der sent på kvelden, nøt noen glass med deilig drikke og etterpå intviterte jeg gjestene mine på middag i toppetasjen, før vi dro ut på byen. Vellykket kveld, men det forventes jo når jeg, Mathias, Sara og Pierre er samlet. Alltid liv og utrolig gøy stemning. Jeg vil igjen takke Quality Hotel 33 for et fantastisk opphold. Ikke bare har de utrolig fine suiter (og rom, hehe), men de har også helt utmerket service. De hjelper til med hva enn du måtte trenge! De har vært gull verdt denne helgen. Skal noen av dere booke hotell i nærmeste fremtid anbefaler jeg dette hotellet på det sterkeste. Da må dere love meg å teste ut restauranten i toppetasjen. Nydelig mat, fabelaktig utsikt og fin atmosfære. Takk for oss, for denne gang. Jeg kommer definitivt tilbake! 🙂

Nå skal jeg prøve å få litt liv i denne sjelen. Har lyst til å dra ut å spise og bare kose meg. Hva gjør dere i dag? 🙂 God søndag videre, fininger!

Skjorte-kjole fra Junkyard HER

Ray-bans fra Junkyard, utsogt // sko HER // vest, lignende HER

7 kommentarer
    1. Hvorfor skryter du så av hvor mye penger du har? Det er motbydelig. Jeg likte deg veldig godt, men det gjør jeg absolutt ikke lenger da du nå skal ha det til at du er så kjendis. Man blir dessverre ikke kjendis av å være med på paradise hotel, kanskje blant 10-13 år gamle barn, men hvor stor del av befolkningen utgjør egentlig de?

    2. Hei! Bena dine svinger litt ut, og hvordan har du fått dem slik de ser så utrolig trent ut! Er det bare å trene eller er det bare bena dine som er slik?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg