Åh, men jeg blir så glad!

God kveld finiser. Denne dagen har vært produktiv, men lite spennende. Hehe. Jeg har vasket klær, vært med Pierre, skrevet innlegg (i morgen kommer et nytt innlegg med “ting dere ikke visste om Paradise Hotel!) og til slutt dro jeg en tur til mamma. Og her er jeg fortsatt. Savnet både familien og ikke minst Mio. Han er sååå skjønn! Dere som følger meg på snapchat (IsabelSraad heter jeg der) har nok sett en del til han. Jeg regner med at dere synes han er like søt, som det jeg gjør? <3 Jeg må bare takke så mye for alle fine tips i forrige innlegg. Jeg elsker å høre fra dere! Dere gjør meg virkelig super glad. Nå har jeg fått masse lærdom om selve landet og om hva jeg MÅ oppleve. Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg! På torsdag flyr jeg til Tromsø for litt business og for å besøke storesøsteren min som studerer der. Og gjett hva hun snappet meg idag? Snø. Fuckings snø. Hvordan kan det snø allerede?! Haha, så jeg skal altså kose meg i minusgrader i helgen. Wuhu! Jeg aner faktisk ikke hvor vinterjakka mi er… Den må kanskje graves frem, tenker jeg. Jeg flyr til Thailand om akkurat 4 helger, og alle helgene frem til da er jeg faktisk på reisefot. Hvor jeg reiser kommer jeg til å oppdatere dere om senere selvsagt! Håper dere synes det er gøy å følge meg på min reise. Jeg elsker å dele det med dere hvertfall! 😀 Gøy å blogge når man har så mye spennende i vente!

Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Nå skal jeg klappe sammen macen og ha litt kvalitetstid med mamma. Overnatter her til en forandring! Blir deilig å få servert frokost for en gangs skyld, hehe. Stor klem! 

10 kommentarer
    1. Ååååå, så sykt fint hår du har og du er sykt heldig som går dra til Thailand🙊 nå som det blir kaldt her hjemme🐼
      Ta gjerne en tur innom bloggen min🦁

    2. Velkommen til Tromsø:) det er null grader her når det snør, men blåser mye som gjør det sykt kaldt. Så pakk med deg varm jakke og varme sko❄️:)

    3. Her på Svalbard, hvor jeg bor var det faktisk 14 minusgrader på tirsdag! Altså, det er helt JÆVLIG kaldt fra før av, i tillegg til at det blåser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg