BLI MED MEG PÅ BARTENDERKURS!

Delvis reklame

Sol, sommer, drinker og fest på kjærlighetsøya. Den 23. mai reiser jeg, Pierre og Sara å tar bartenderkurset ved Royal Bar Academy på Rhodos. Det er en profesjonell bartenderskole med nordens beste intruktører. Jeg gleder meg som faen! Jeg var jo der nede nå i sommer, og fikk et bittelite innblikk i hvordan det fungerte. Da jeg solte meg ved Cansino-poolen så jeg elevene stod og flaieret på gresset. Det så dødsgøy ut å trikse med flasker! Jeg har lenge hatt lyst til å ta et bartenderkurs og endelig er det min tur! Som bartender har man hele verden som arbeidsplass – man kan reise hvor man vil og få en jobb i baren easy as that. Jeg ser frem i mot å bli en dyktig bartender og kunne servere fantastiske drinker. Kurset varer i 4 uker, og etter det er man ferdig utdannet! Effektivt, rask og gøy opplevelse som fører til en utdanning. Hva er vel bedre enn det?

Royal Bar Academy vil gi elevene en fantastisk og opplevelsesrik tid hos dem og nettopp derfor steller de i stand ulike akitiviteter som yachtutflykt, beacvolley, windsurfing, vannscooter osv.

Man har to bo-muligheter. Man kan velge å bo luksus på Hotel Four Season eller standard på hotellet Venus. Det blir litt prisforskjell selvsagt, men ikke mye. Det er snakk om en tusenlapp. Kravet for å delta er at du må være over 18 år. Kurset jeg skal gå koster 14500,- kr. Da inngår boende og kurset. Fly kommer utenom, men det finnes super billige flybilletter til Rhodos. Det finnes kurs i mai, juni, juli og august!

Og dere? Jeg har en gladnyhet. Ved booking, tast inn “ISABELRAAD15” og få 500,- kr i avslag! Kjapp dere å book, plassene fyker!! 🙂

Klikk her for å booke din plass.

Gleder meg til å se deg der. Det kommer til å bli dødsrått!!

6 kommentarer
    1. Åh, du kommer til å få så sinnsykt suksess! Bartender og greier! Alle menn drømmer jo om å finne en dame som er supersmart, tar masse bilder av seg selv og jobber som bartender! Menn kommer til å sloss om deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg