Please, la meg se det!

Hei fra Tromsø!


Det var noen av dere som klarte å gjette riktig! Det er nok dere som følger meg på snapchat, tenker jeg. Hehe. Jeg har faktisk aldri vært her før. Tror aldri jeg har vært i nord-norge generelt. Gleder meg veldig til å se hva byen har å tilby. Håper så inderlig at jeg får vitne nordlyset! Jeg MÅ bare få sett det. Åh, det tror jeg må være målet med denne turen. Grunnen for jeg er her er i hovedsak for å besøke storesøsteren min som studerer her oppe. Når jeg først er her har jeg fått inn litt business også i bildet, så dette blir en produktiv tur. Både etterlengtet kvalitetstid med sissy og mamma, i tillegg til jobb! Jeg booket oss inn på hotellet Clarion The Edge. Det er super fint her! Tror faktisk at det må være et av de fineste hotellene jeg har bodd på i Norge. Så gjennomført og moderne. Det liker jeg! Både mamma og siss er fornøyde, så da sier jeg meg også fornøyd. Så lenge de koser seg, koser jeg meg.

Har jeg noen lesere fra Tromsø forresten? I så fall ? tips meg gjerne om hva jeg må få med meg når jeg først er her! Nå er det ganske sent her. Vi landet faktisk ikke før 23:00. Vi måtte ta et ganske sent fly i og med at jeg og mamma var en tur på M Klinikken og fikset litt igjen. Jeg fylte litt mer på leppene og mamma tok botox, øyenbrynsløft. Marit er den flinkeste, så det er klart at jeg måtte ta med mamma dit. Da vet jeg at hun er i trygge hender og kommer til å få et fabolous resultat. 😉

Nå skal jeg klappe igjen macen og legge fra meg jobb for resten av kvelden. Har savnet søsteren min så inderlig masse, så nå skal jeg endelig klemme henne resten av kvelden. Håper dere har hatt en fin dag, flinkiser!

Stor klem fra meg. <3

20 kommentarer
    1. er jo spørs va dere liker å vil gjøre, Tromsø ekke en så spennanes by 😂 men kanskje polaria? Fjellheisen? Ane kkke æ

    2. Gründer er det beste utestedet i Tromsø hvis du skal ut i helgen. Anbefaler å dra ut på lørdag, det er da det er flest folk på byen. Ellers er det en del gode restauranter og spiseplasser her; Rå Sushi, Biffhuset, Pastafabrikken og Risø blant annet.

    3. Wææ du e i tromsøø🙊🙊🙊 noen tips dra på polaria fjellheisen ehh shopp på jekta (nordnorges største kjøpesenter) 😄

    4. Det har jo stått på bloggen din før at du skulle til Tromsø 😛 hehe…(visste det og har deg ikke på snapchat)
      Anbefaler: jekta kjøpesenter, polaria, (fjellheisen er desverre stengt) etc

    5. JEKTA STORSENTER ANBEFALES!
      Hvor lenge skal du være i Tromsø? Vær så snill svar, jeg er der hele neste uke å kanskje jeg ser deg i Tromsø! Jeg skal på jekta på Mandag!😁

    6. Nå lurer vi på hva frøken strøken (deg) syns om at din lekekompis Pierre har en fortid som overvektig? dette kom nok som et sjokk. Best å dumpe han som venn nå, vel?

    7. Anbefaler pastafabrikken for god lunsj. Ellers skarven (biffhuset), steakers, ristø. Jekta Sorsenter (i nærheten av flyplassn) eller m.a.s ved Nerstranda for shopping. Håpet du får ei fin helg i Tromsø, nordens paris!

    8. Utesteder: Gründer, Fun Pub.
      Utesteder du IKKE burde dra på: Rogers, Frost, Driv eller Blårock.
      Shopping: sentrum, Jekta, Nerstranda.
      Byens beste kafé: Risø uten tvil. Ligger i nærheten av The Edge.
      – Fjellheisen er stengt akkurat nå, så dit kan man ikke dra. Ellers kan du jo besøke Polaria eller Polar museet. Hvis dere har lyst finnes det også bussturer som tar dere med på nordlyssafari. Tror det er en sjanse for å se nordlys i kveld, men da bør du anateglig dra litt utenfor byen. Mye lys i sentrum gjør det vanskeligere å se med mindre nordlyset er kjempesterkt.
      Hvis dere skal ut å spise vil jeg anbefale Buffhuset på skarven, Emmas drømmekjøkken (dyrt og sikkert fullbooket, men en unik opplevelse), eller Steakers. IKKE dra på Pastafabrikken eller Peppes. Hvis dere vil ha pizza kan jeg anbefale Casa Inferno 🙂
      Du får hilse søsteren din!

    9. Gründer e nok uteplassen for dæ. Men ikke dra dit for seint, da blir du bare ståanes i kø. Så før 1 bør du være kommet inn på gründer. Ellers kan du ta dæ en tur på polaria 🙂 fjellheisen e stengt så..

    10. Jeg kan anbefale knoll og tott på det sterkeste hvis dere vil ha en god lunsj! Alt fra gode baguetter til bakt potet, ligger heller ikke så langt unna the Edge!

    11. Ska du se nordlys så e d bedre å komme når d e kaldt.. nu e d bare driver og liten sjanse å se nordlys. Så du får ta en tur seier når langtids varslet vise kulde grader;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg