Nå er det nok, Isabel.


Tips & råd til meg selv…

1. PUST. Slutt å stress, alt ordner seg jo til slutt? Det at jeg blir fort stresset er ikke til å legge skjul på. Jeg må lære meg å puste godt inn – og slappe aaaav.

2. SKIPP GODTERISKÅLEN! Jepp, jeg er i en ganske usunn periode for tiden. Det er ikke OK. Hallo, bikinien skal på om under tre uker, frøken. Skjerpings.

3. SLUTT Å VÆR FEIG. Det er i så mange situasjoner at jeg tar meg selv i å ikke tørre å si meningen min. Ofte for å ikke skape drama, eller for at jeg er redd for hva den andre parten vil tenke. Jeg må lære meg å stå opp for meg selv, mye mer enn det jeg gjør.

4. PLANLEGG. Er det en ting jeg er elendig på så er det defitinivt å planlegge. Når det kommer til bloggen og jobb føler jeg i grunn at jeg er veldig flink til det, men når det kommer til alle andre felt suger jeg. Virkelig. Jeg reiser om ikke altfor lenge og blir borte på andre siden av jordkloden i noen mnder – hva f*en skal jeg pakke?!

5. LEGG DET BORT! Jeg tenker jobb hele tiden. Sjekker og svarer på mail hele tiden, da jeg selv synes at det er super viktig å alltid være tilgjengelig og å høre fra seg fortest mulig. Må ta frem kameraet ved hver anledning. Kan ikke bli med på ditt og datt fordi at jeg må gjøre klart innlegg til dagen etter. Vet du hva, Isabel? Det går fint å leve litt i nuet og nyte. Uten å alltid måtte være på jobb.

20 kommentarer
    1. Så leit om du mener at du ikke er klar for bikini.. Du har jo den drømmekroppen, så tynn og fin med former! En sånn kropp jeg bare kan drømme om:/ Synes du burde sette pris på hvor fin du faktisk er jeg:)

    2. Synes du er veldig flink til å blogge, og ser at det er noe du liker og bruker mye tid på!
      Du fortjener virkelig å slappe av noen ganger for du er bare et vanlig menneske akkuratt som oss andre.
      Først tok jeg på en måte Martine sin side i alt der styret som var for noen måneder siden, men tok virkelig feil av deg som person! Du har håndtert alt på en veldig voksen måte og har vært åpen og ærlig om alt sammen og det er noe jeg respekterer deg veldig for. Vet det ikke helt hører hjemme i dette innlegget, men måtte bare si at jeg virkelig har mye respekt for deg og pierre etter alt som er blitt sagt! Du fortjener det beste og ikke hat for noe som ingen andre vet så mye om…
      Ha en kjempe fin tirsdag Isabel <3

    3. Veldig gode tips til deg selv, og oxo til flere! Det har vært nok drama, håper du får slappet av litt mellom slagene. Klem fra meg!

    4. Hei du!
      Først så vil eg sei at du er kjempe fin, og har seriøst ein fin kropp! <3
      Eg lurte berre på ein ting.eg har tenkt å søke på vernepleier etter videregåande, så eg lurte på om du kan lage ett eget innlegg om det eller bare svare her på kommentarfeltet. Hvor mange år gjekk du? Hvilken høgskule gjekk du på? Var det vansklege å komme inn? Var studiene vansklege? Når du var ute i praksis var det kjedleg/vanskleg? Hva gjorde du? Hadde dere masse lekser? Og andre ting generelt.
      Hadde blitt utroleg glad for tilbakemelding! Keep it up! Du er flink.
      Hilsen fra ein fast lesar!

    5. Gode tips! men jeg er enig med Ida, du har ingenting å bekymre deg for angående kroppen din 🙂 å unne seg litt godteri skader ikke, så der kan du puste ut og slappe helt av 🙂
      Forresten, hvem har ordnet designet på bloggen din? 🙂

    6. Laila: Hei Laila! Tusen takk for fine ord. Du, jeg har ikke såå mye å komme med her altså. Jeg studerte knappe 6 mnder, og fant veldig fort ut at dette ikke var noe for meg. Jeg gikk på Diakonhjemmet Høgskole i Sandnes.

    7. Jeg syns du er et flott menneske som står gjennom så mye hat. Det er ikke lett. Stå på, jeg syns du er flink i jobben din:)

    8. Synes du er en kjempe flink blogger, isabell❤️ Håper du fortsetter med det!! Men jeg kunne ønske du hadde laget sminke videoer som du kunne delt med oss. Er nysgjerrig på hvordan du sminker deg 🙂
      Klem fra marit

    9. Hei Marit! Tusen takk søtis. Jeg håper på å få til en videoblogg snart – jeg har akkurat bestilt meg nytt kamera som jeg håper er bra å filme med. Så det skal du ikke se bort i fra 😀
      Stor klem! <3

    10. Så fine råd. Men isabel. Det bildet pierre la ut på mystory var kanskje ikke det lureste du kunne gjøre. Du sier dere ikke ville hevnet dere med sex og at dere skal vokse opp. Så hvorfor legge ut bilde av deg i undertøy på storyen til pierre. Vet dette ikk handler om meg. Men er lett å se at det er deg så tenkte det kunne være informasjon til nytte 🙂 håper du får en strålende dag videre og koser deg fram til tailandturen 🙂 klem.

    11. Hei igjen! Blogging er en utrolig krevende jobb, så det er veldig viktig å legge det fra seg innimellom! Jeg merker selv at jeg tenker blogg 24/7, slitsomt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg