Dette får meg til å smile

TING JEG GLEDER MEG TIL

1. THAILAND. Shit, tenk at jeg reiser snart?! Tiden flyr av gårde. Det er ikke lenge siden det var to mnder til avreise, liksom. What!

2. GETTING THAT TAN! Oppfølgingspunkt – thailand = sol, tan, strender og varme. Ah!!!

3. STOCKHOLM. Jeg drar til Stockholm på reunion. Hele turistgjengen og workersene fra årets sesong er invitert på tidenes reunionsevent på en nattklubb i storbyen. Vi flyr dit noen dager før slik at vi får sett og opplevd litt av hovedstaden før det smeller på lørdagen. Gleder meg sånn til å treffe alle mine fantastiske venner fra sommeren igjen! <3 Åh, masse kjærlighet.

4. BALI. Mellom slagene i Thailand skal vi ta oss en tur til Bali for en real surfeferie. Et avbrekk fra fest og fyll. Det tror jeg blir deilig! Har sett så mye fint fra Bali, altså det er jo et rent paradis. 

5. FAMILIETID. Nå før jeg reiser har jeg masse fine planer med familien. Spesielt med mine småsøsken, som jeg er så utrolig glad i. Finere vesen finnes ikke. <3 Jeg skal sette av ulike dager hvor de har meg heeele dagen og får bestemme akkurat hva de vil at vi skal gjøre sammen. Det blir gøy! Skal ærlig innrømme at jeg er liiiitt stresset også, for man vet virkelig aldri hva de to har i tankene. Det blir neppe noe rolig, for å si det sånn. Haha! 

6. SARA. Jeg gleder meg masse til å se min partner in crime, Sara, igjen. Vi har vært med hverandre tre helger på rad den siste tiden, så nå er det på tide å gjenforenes igjen! Savnet blir fort stort for den jenta, altså. <3

7. FREMTIDEN. Ja, rett og slett. Uansett hvor klisjè det høres ut. Ting går så utrolig fint for tiden! Masse spennende som skjer i livet mitt, og det dukker stadig opp nye, gøye prosjekt. Det elsker jeg! Tanken på at jeg skal være på reis de neste 8 mndene så og si, er helt vidunderlig. Thailand, Bali, øyhopping, Rhodos, Ibiza. Yup – du skjønner kanskje at jeg er giret? Hehe.

8. NETTBUTIKKEN MIN. Dere finner den HER. Jeg elsker å sitte å dille med den! Oppdaterer hele tiden, da det er så gøy å se at alt blir utsolgt på et blunk! Så her er det første mann til mølla. Jeg oppdaterte litt igår kveld, og hele dagen i dag skal faktisk gå til å fotografere masse nye tilskudd. Så følg med i kveld! 

12 kommentarer
    1. Ååå, du har et så utrolig spennende og innholdsrikt liv virker det som!! Det må være givende! Tenk på alt du bidrar med som toppblogger 🙂
      Ha en fin dag, kjære kollega!

    2. Hei Isabel. Har bare et kjapt spørsmål angående rabattkoden til bartenderkurset i Rhodos. Hvor lenge varer den?

    3. Anniken: Hei Anniken! Du, det er jeg litt usikker på. Så lenge det er plasser igjen tror jeg, så om du vurderer det så ville jeg slått tl fortest mulig da bookingene renner inn! 🙂 Håper å se deg der!

    4. Hei Isabel! Jeg er en stor fan av deg og du har vært min favoritt helt fra starten av! Jeg elsker deg og Pierre! Når skal dere bli sammen? Dere passer jo så godt sammen! Jeg heiet på dere begge i PH, og det gjør meg så glad at dere er så gode venner nå <3 Dere har min fulle støtte i hele trekant-dramaet med Martine, og jeg håper at denne meldingen vil gjøre deg glad<3 du er helt fantastisk og jeg håper at alt kommer til å gå din vei framover!<3

    5. Herregud så mange fine klær & tilbehør du selger ! Ah, skulle hatt mer penger nå! !
      Super blogg, og godt du oppdaterer på insta. Digger deg! 😀 klemsi <3

    6. Hei fine Isabell! Jeg var i Bali i sommet(semiyak) GUD så fint😻 Anbefaler “dust cafe” og “mozzarella” ta dere 2 dager i ubud, det e i jungelen å du kan se villaper! Gleeed deg

    7. Ååh! Du burde glede deg til Bali! Bodde der i er halv år! Anbefaler å stikke innom noen fantastiske steder: singlefinn (fantastiske steder å surfe), saminyak og sist og ikke minst kuta, sykeste utesteder der 😁 Kos dere masse og ledd ut masse bilder når du er på Bali, gleder meg masse!!!!!!
      Jeg bodde i jimbaran når jeg bodde der nede! Misunner deg som kan reise så masse 😊 Ha en fin dag du er en fantastisk person! Håper si svarer på kommentaren min ❤️❤️❤️

    8. Hei Isabell!! 🙂
      Du burde glede deg masse til å reise til Bali. Jeg har bodd der et halv år og er en fantastisk fint sted å reise til. Dere burde iallefall stikke innom Singlefinn og Saminyak, to helt fantastiske fine steder, anbefaler også å reise innom ubud hvor du kan se på ville aper, de er sååå søte!!!!
      Håper dere koser dere masse! Vil bare si at du er en fantastisk person, jeg digger deg, og jeg håper jeg får svar på denne kommentaren, det hadde vært skikkelig koselig! Ha en fin dag og god tur til alle stedene du skal til. Gleder meg til å bli med på reisene dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg