NETTBUTIKKEN ER OPPDATERT MED MASSE NYTT!

Puhhh, for en dag. Jeg har hatt det SÅ travelt. Stod opp tidlig og startet rett på “jobb”. Jeg hadde shoot med mer av klærne jeg selger – så nå er nettbutikken oppdatert med masse fint! Vi snakker Kouture kjoler (som dere alltid spør om, hehe), VICTORIAS SECRET bikinier, sko og masse fint tøy. Jeg selger faktisk en iohawk ogå! Etter det dro jeg til mamma og fikk pakket 18 pakker og sendt med posten. Så til dere som bestilte i går – nå er pakkene deres sendt! 😀 Jeg sendte dere mail også, så forhåpentligvis har dere fått beskjeden tidligere. Jeg blir å sende pakkene dagen etter dere bestiller, da jeg selv vet at det er gøy når det man bestiller kommer kjapt! 🙂 Jeg må bare si tusen takk til alle som gir meg ros og som alltid legger igjen fine kommentarer her. YOU MAKE MY DAY! Sånn helt seriøst. Dere er gull. Nå skal jeg endelig slappe av med en sen middag. Mmm, er så sulten. 

I morgen oppdateres nettbutikken med maaaasse! Jeg har funnet frem en hel haug med ting som skal selges. Masse av det selger jeg med tungt hjerte, da det er ting jeg bruker og elsker. Men jeg reiser jo bort de neste månedene, og jeg har liksom ikke behov for jakker og strikkegensre i 40+ grader. Hehe! Godt å få renset litt i garderoben. Husk å ta en titt innom nettbutikken ikveld og i morgen da! Første mann til mølla – produktene forsvinner kjappere enn svint! xx, Isabel <3

NETTBUTIKKEN MIN FINNER DERE HER.


 

EN LITEN SNEAKPEAK


3 kommentarer
    1. Fikk lyst til å shoppe på nettbutikken Shein.com etter at jeg så linken på bloggen din. Problemet er at jeg blir skeptisk når prisene er så lave. Kan du bekrefte at de prisene som er oppgitt er de virkelige prisene? At det ikke er noen skjulte kostnader? Jeg er naturligvis klar over frakt og toll kommer i tillegg, men uansett er prisene unormalt lave, ikke sant?
      Takk for svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg