NETTBUTIKK PÅFYLT!

NETTBUTIKKEN MIN FINNER DERE HER!

HEI BABES! Gøy å se hvor mange av dere som har stilt spørsmål allerede på spørsmålsrunden! Nå vil jeg bare informere dere om at jeg har oppdatert nettbutikken med MASSE nytt. Mye av det jeg har lagt ut selger jeg med tungt hjerte. Men hey, jeg skal jo ikke være i kulden de neste mndene så da er det like så greit å få solgt alt. Nå har jeg faktisk ikke så utrolig mye klær i garderoben. Dere kjøper jammen fort! Hehe, gøy å se at dere liker det. Nå har jeg blant annet lagt ut kameraet mitt, Ralph Lauren skjorte, kjoler osv. Første mann til mølla dere, ordrene renner allerede inn! Haha. 

Stor klem! <3 Gleder meg til å oppdatere dere i morgen, jeg har noe spennende å vise dere. Husk å klikk innom.

  

 

5 kommentarer
    1. Hei Isabell! Jeg er 100% sikker på at jeg vil kjøpe den rosa kari traa jakken du har på nettbutikken din, men jeg får ikke lønn før den 16.nov, altså neste mandag. Går det an å legge den av? Er som sagt 100% sikker på at jeg skal ha den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg