SISTE BYTUREN FOR MEG OG PIERRE

ONE HAPPY GIRL

LØRDAG! Wuhu. I dag har jeg vært på farten fra morgen til kveld. Endelig er jeg ferdig med alt som måtte gjøres i dag – og godt er det! Fikk klemt inn et lite avbrekk til outfitbilder også. Jeg har fått hjelp av Pierre i hele dag, han er virkelig en engel. Dere som bestilte pakker i går har fått tilsendt dem i dag. Så dere mottar pakken deres i løpet av de nærmeste dagene. Jeg må bare si det igjen – det er SÅ gøy å se hvor bra nettbutikken går. Dere er best! Setter så stor pris på at dere liker det. Nå skal jeg endelig få lørdagsmooden innabors! Jeg skal ut sammen med wolfpacken. Mest sannsynlig siste byturen i Oslo for min og Pierres del. Neste helg er jeg bortreist, og helgen etter flyr vi til varmen. Iiih, cant wait!!!

NETTBUTIKKEN MIN FINNER DERE HER.

Ha en fortreffelig lørdagskveld, hjerter. I love you! <3

KJOLE HER

3 kommentarer
    1. Yo! Så fine bilder! Bare lurer, siden jeg er ganske ny som toppblogger, hvordan får du til å ta bilder midt i Oslo midt på dagen uten at det er noen andre på bildene? Får du sperret av områdene siden du er kjendis eller noe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg