Til og med puppene mine er tydeligvis sponset

Altså.., jeg blir så oppgitt av noen av dere til tider. Uansett hva jeg legger ut får jeg kommentarer som “husk å marker innleggene dine med reklame”, “marker at det er sponset”, “hvorfor selger du ting du har fått sponset?”.

Nummer 1: IKKE ALT ER SPONSET.

Nummer 2: Er det sponset så skriver jeg vel for pokker at det er det?!

Nummer 3: Jeg vet vel bedre enn dere, hva jeg får sponset og ikke?

Så please, kjære bedrevitere, la det ligge. Bruk tiden deres på noe mer fornuftig. Jeg kan ha på meg en topp, og legge til linken til hvor jeg har KJØPT den uten at det betyr at jeg har fått den sponset? Jeg vet jo at spørsmålet kommer hvis ikke uansett, så derfor linker jeg ofte til produktene for å komme dere i forkjøpet. 


 Sånn, da er det oppklart! 🙂 Akkurat nå blogger jeg direkte fra sofaen hjemme hos mamma. Det er jo knappe 11 dager til jeg flytter til Thailand! Så da gjelder det å tilbringe all tid jeg kan sammen med familien min. <3 Ønsker dere en fin kveld videre, hjerter. Håper dere har hatt en fin start på uken! 🙂 x, Isabel.

13 kommentarer
    1. Er ikke for å hate, men forstår ikke helt hvorfor du f.eks kjøper ting for så å selge det 1 måned etterpå?

    2. Anonym: Fordi at jeg har lyst. Jeg blir fort lei av ting, og da er det like så greit å selge det til noen som vil ha det istedenfor å la det ligge og støve ned bakerst i garderoben! 🙂

    3. Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg vil bare si at i det siste så har jeg har virkelig startet og klikke meg inn dagelig på bloggen din. I starten følte jeg at oppdateringene var dårlig og du bydde mest på kropp og fyll for å leve på det paradiseimaget. Men wow. Den siste mnd kanskje så har du bare voks og vokst her på bloggen, og nå er jeg innom fleere ganger daglig og gleder meg til å følge deg videre! Stå på med bloggingen, du gjør en knall jobb!! 🙂

    4. Hei jeg bare lurer på noe ….. Er ganske nyskjerrig, siden moren din ligner på deg er det din biologiske mor ? Og søskene som pleier å være på snap storyen din? Du har en veldig fin familie:-) og stå på videre md bloggen! Håper på et svar 🙂

    5. Jeg elsker og lese bloggen din og synes det du skriver om er veldig interessant, men jeg lurer på hvorfor du får så mye stygge kommentarer du fortjener det ikke!

    6. Men du må huske å skrive “annonselenker” når du linker til klær (dersom du får penger per klikk/kjøp etc).

    7. det er ikke ofte jeg kommenterer noe sted, men jeg har følt for å si noe om sponsing til deg.. Ikke for å mase, men for å passe på at du ikke går på en skattesmell! Og utifra hvordan du beskriver at andre spør, virker det som at de bare vil det samme!
      Ikke alle er ute etter å være irriterende og det er ikke noe å klikke for, neste gang kan det være lurt å ta det opp på en annen måte- som takk for beskymringen, men jeg skriver sponset, til det som er sponset!
      Jeg syns du skriver at alle sammen syns du virker så sur og overlegen ofte (eller kanskje jeg bare har sett det i kommentarfeltet), og viss du lurte er dette grunnen til det!
      Ikke klikk igjen nå, dette er konstruktiv kritikk! Ha en fin dag/natt 😊

    8. Tips til merking, for det virker som du ikke helt har fått med deg hvordan det skal gjøres 🙂 Tenker for ditt eget beste.
      Er innlegget betalt, skal det merkes med ANNONSE.
      Har du fått noe av det du har på deg eller skriver om i gave, eventuelt redusert pris skal det merkes med SPONSET eller INNEHOLDER SPONSEDE PLAGG.
      Linker du til et plagg hvor du får betalt per klikk, eller får prosenter av leserens kjøp skal det merkes med INNEHOLDER ANNONSELENKER.
      Disse merknadene skal merkes øverst i blogginnlegget, slik at leseren vet på forhånd hva som er sponset, annonse eller annonselenker. Det er viktig å skrive riktig på de forskjellige punktene. Dersom dette ikke gjøres ordentlig kan leseren klage deg inn til Forbrukerombudet og du kan risikere straff i form av en advarsel, bot og så videre.
      Tenkte bare å informere deg om det dersom du ikke er klar over det på forhånd 🙂 Tipper at leserne dine kun vil ditt beste og derfor sier ifra om slike ting. Det skal ikke så mye til å merke innlegget, for dette er tross alt jobben din og da må det gjøres skikkelig 🙂 Ellers synes jeg bloggen din blir bedre og bedre, og ønsker deg masse lykke til med den, og med tur til Thailand! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg