En slik dag

JEG VIL BARE STARTE MED Å GRATULERE THEA HEGG MED EN NY GHD-TANG. Du vil bli kontaktet av Bangerhead! <3


 I dag er jeg skikkelig slapp! Dere vet når man våkner og er automatisk i dårlig humør? Vel, en slik dag har jeg. Hater det! Er liksom i dårlig humør helt uten grunn. Super teit… Morgenen startet med å sende ut pakker med varer dere har kjøpt på nettbutikken min. Så nå er det på vei. 🙂 For å sjekke ut utvalget kan dere trykke her. Jeg oppdaterer den faktisk ganske ofte med nye produkter. 

Resten av dagen min ser sånn ut:

– Hjemmelaget potetstappe, kylling og saus til middag

– Serier

– Spa

En skikkelig slappe-dag. Deilig! I morgen er det full fres med frisørtime tidlig, et møte også kommer Sara! Wuhu! I morgen blir en fin dag. Ha en bra kveld videre, hjerter. <3

Sponset produkter. Jakke fra Junkyard HER // Kicks fra Junkyard HER

7 kommentarer
    1. når man gjør spesielle ting hele tiden, blir de “vanlige” dagene kjedelige og deprimerende(hahahha dagens visdomsord/setning😂idk)

    2. Hei beauty! Kan jeg spørre hvor mye du har fyllt i leppene og hvilken stoff (restylane, juvaderm osv)? Jeg skal fylle på leppene mine i desember og synes dine er veldig fine :* Setter pris på svar, ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg