Reunited with my soulmate

SOMMERFUGLER I MAGEN

God formiddag flniser! Nå oppdaterer jeg dere rett fra frisørstolen hos Hendrix Hair Torggata. I dag er vi på siste step! Jeg skal legge inn masse lyse, kalde striper. Gleder meg masse til å se resultatet. Jeg viser dere senere! 😀 Men dere… Gjett hvem som kommer hit i dag? Beste Sara! Jeg har vært kjempe masse med henne den siste tiden, og derfor kjenner jeg at jeg savner henne ekstra mye med en gang jeg ikke får sett henne. Blir deilig å bli reunited med min soulmate. Planen i dag er å få unnagjort alt av jobb mens jeg sitter her og blir dullet med. Senere skal jeg få sendt ut bestillingene fra i går og ta en liten svipp innom mamma. Spørs om jeg ikke blir å ta med meg Sara og Pierre på middag hos henne i kveld. Alle elsker mammas mat! Spesielt oss tre, da vi alle har litt arab i oss. Har dere smakt arabisk mat? Jeg er dødskresen i matveien, så det er ikke mye jeg liker desverre. Men rød ris og en slags kyllingrett mamma bruker å lage – det er godt, det! Ønsket til Sara er å ligge i solariumet i ca. 3 timer (det var det hun sa, og kjenner jeg henne rett så var hun faktisk seriøs også). Vi får se om vi ser ut som kokte reker i kveld da, dere!! Vi booket flybilletter i morgen, så jeg, Sara og Pierre flyr ut på reis. Noen som vet hvor vi skal? 😉 Blir så gøy! Får blant annet sett min kjære Linn igjen! Herregud SÅ lenge siden sist. Og det er ikke greit… Har savnet henne super masse. Crazy, polska Linn! <3 Åh, nei, nå er jeg skikkelig gira altså. De neste dagene blir amazing! 

12 kommentarer

Siste innlegg