MITT NYE HÅR!

Sponset behandling

I’M IN LOVE. 

ÅH, SE SÅ FINT DERE! Jeg er forelsket. I mitt eget hår. Haha! Altså, jeg må bare skryte av beste Ann Beate. Hun er den dyktigste frisøren jeg noen gang har fått behandlig av. Hun forstår akkurat hva jeg vil ha og leverer 100%. I dag la vi baylage i folier. Nå har jeg super fin og viktigst av alt, kald farge! Jeg ser på håret mitt i speilet hele tiden, det sier sitt. Haha, så fornøyd er jeg! Tusen takk Hendrix Hair Torggata. Anbefaler salongen på det sterkeste. Både jeg og Pierre går der og fikser håret. I morgen skal faktisk Sara dit også! 🙂 Hun har en liten hårkrise, så da anbefalte jeg henne til Ann Beate selvsagt. Da er Sara i trygge hender! 

 Underveis..

Se så fornøyd da!! Haha.


Og dere, nå er Sara her hos meg i Oslo! Sjekk ut bloggen hennes HER. Så utrolig deilig å se henne igjen. Den jenta der er virkelig gull verdt. Ingen jeg har det gøyere med enn det jeg har med henne. Så nå blir det fantastiske dager fremover! I morgen er det opp tidlig for å få unnagjort alt som må gjøres før avreise. Flyet vårt går i morgen klokken 16, så her gjelder det å være produktiv. En ny outfit må også kjøpes! Aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg på lørdagen, da er det jo en stooor dag! Reunion og en siste Rhodos-kveld med en hel jævla gjeng. Shit så gøy!!! Er så gira. Nå har vi akkurat kommet hjem til leiligheten min. Sara og Pierre har akkurat mekket en sen middag. Habbis & fries! Nommis. Vi var en liten tur innom hos mamma, sendte pakker ut og tok sol. Fin dag! 

Nå skal jeg legge bort macen og kose meg med Pierre og Sara. Og med det ønsker jeg dere en god natt. Puss! 

3 kommentarer
    1. Balayage legges på frihånd uten noe form for folie eller plast. Balayage betyr frihåndsstriper. Så du har fått foliestriper, ikke balayage. Greit å få rett navn på teknikken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg