TOUCHDOWN STOCKHOLM

HELLO SWEDEN!

Touchdown. Nå er kremen ankommet Stockholm city og er greeeit giret på livet! Vi har allerede kastet oss i alkoholen, så nå må jeg kjappe meg her! Folk klager, eheh… Men hva gjør jeg vel ikke for dere! 🙂 Jeg blir her frem til søndag. Super giret Isabel som har en fullstappet plan med masse gøy de kommende dagene! Jeg oppdaterer dere selvfølgelig på alt. I mellom tiden kan dere følge med på snapchaten min: isabelSraad. <3

Sååå giret! Klar for avresie 😀

Fresh up!

11 kommentarer
    1. Isabell, hvor finner du jeans som er korte nok? Selv om jeg kjøper ankle jeans er de for lange til meg.. må alltid legge opp joo

    2. Jeg vil bare tipse deg om et blogginnlegg jeg publiserte tidligere i dag. Tenkte kanskje det kunne være interessant for deg som shopper så mye klær! Der har jeg nemlig tatt for meg noen punkter, og dersom du følger dem kan du ENKELT handle klær HELT TRYGT fra Asia! 😀 Har lagt linken til innlegget i url-feltet, så håper jeg at det kan hjelpe deg, kjære Isabel!

    3. Kan du ikke prøve å kose deg, istedenfor å filme hvert eneste sekund på snapchat? Du trenger liksom ikke å dokumentere alt.

    4. Bildene dine blir av og til ikke fine siden du drar de sånn at du nesten ikke ser hva som er på bildet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg