STUREPLAN = Stockholm

Hej alle fine kompisser! Jeg ligger som et slakt i sengen. Asså, gud så sliten jeg er. Haha! Vi tok det ikke akkurat rolig den første kvelden, og derfor lider jeg som fortjent i dag. Det er ikke ofte jeg står over festligheter, men i dag måtte jeg virkelig. Ingen sjangs overhodet! Haha, så pingle da vet du… Vi dro ut på Stureplan, som forøvrig er den eneste nattklubben jeg har hørt om i Stockholm, så derfor måtte vi selvsagt dra dit. Sara og Linn synes ikke at det er greit at jeg velger sengen i kveld, haha. Men men, mine krigere får feste litt ekstra for meg også idag. Jeg tar det igjen dobbelt opp i morgen! Da smeller det. I morgen er faktisk grunnen for at vi dro hit i første omgang, for da er det nemlig Rhodos Renuion. Det kommer til å ta av! Hjertet mitt gleder seg varmt til å se alle de herlige menneskene jeg har omgås med hele sommeren. Iiih, kan ikke vente! I morgen skal jeg opp tidlig og dra ut på shopping. Jeg må jo se hva shoppingmuligheter Stockholm har å by på. Jeg har hørt rykter om at det finnes en stor Victorias Secret butikk…? Jeg er ganske i tvil på om jeg har blitt kjempe lurt eller om det faktisk stemmer. Haha, så til dere som vet – del det gjerne med meg! 😀 Håper i grunn at det ikke finnes, for da kan jeg dra hjem med en litt tykkere lommebok. Heh..

Jentene mine!

Nå skal jeg bestille pizza & sette på serier. I NEED TO CHARGE MY BATTERIES! God natt <3

3 kommentarer
    1. Stureplan är ingen nattklubb, det är ett område/ett torg i Stockholm. Däremot finns det massa nattklubbar på Stureplan! 😘
      Ha det så kul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg