I WANT THIS

Adlinks

LOOK AT THESE BEAUTIES!

Jeg er (som dere sikkert har merket) en skikkelig shopping-frøken! Jeg elsker å shoppe. Men mest liker jeg å handle over nett, i steden for i butikker. Utvalget på nett er så mye større og mer unikt! Dessuten slipper man å gå kledd i de samme plaggene som alle andre fra Bik Bok. Sheinside er en av mine største favoritter! Prisene er superlave, kvaliteten er bra, fri frakt og null MVA/toll regning. Hva er det å ikke like? I love it! 


 

Her har dere hva som står på min ønskeliste for øyeblikket.

 

Boots HER 320 kroner // Kjole HER 176 kroner // Veske HER 240 kroner

Hvit jumpsuit HER 160 kroner // Veske HER 320 kroner // Topp HER 104 kroner

Jakke HER 216 kroner // Body HER 88 kroner // Topp HER 104 kroner

Kjole HER 96 kroner // Kjole HER 80 kroner // Jakke HER 304 kroner

Trenchcoat HER 288 kroner // Topp HER 128 kroner // Genser med blonder HER 144 kroner

Hvit kjole HER 114 kroner // Genser HER 88 kroner // Turtleneck HER 80 kroner


Genser HER 136 kroner // Kylie Jenner kjole HER 120 kroner // Skjørt HER 200 kroner

4 kommentarer
    1. Hei! Har du prøvd å handle fra AliExpress? Jeg vurderer å bestille klær derfra, men er litt usikker. Du kjøper jo mye billigklær, så kanskje du har testet det?

    2. heihei, mitt navn er lena tufta. jeg er interisert i den ghd rettetangen du har lagt ut for salg på nettsiden. har du hatt noen problemer med den? hvor gammel er den? osv osv. hadde satt pris på kjapt svar:) elsker bloggen din btw

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg