JULESHOPPING & NELLY-RABATTKODE

TIPS TIL JULESHOPPINGEN OG NELLY-RABATTKODE

Herlighet, tenk at vi allerede er langt ut i november! Julen er jo ret rundt hjørnet. Det er helt sykt. Nye antrekk skal kjøpes til julebordsesongen og julegaver skal handles inn. Jeg shopper som regel kun på nett, og julegaveshoppingen er ingen unntak. Det blir på nett da også! Da slipper jeg alt stresset på kjøpesentrene, hehe. Det ryker en del penger på nettshopping i november, det er ingenting å legge skjul på. Men vet dere hva? Det er super enkelt å spare noen kroner også!

Jeg må dele dette med dere igjen, da jeg er helt avhengig av dette! Jeg kunne absolutt ikke klart meg uten. Jeg er, som jeg tidligere har sagt, en svært ivrig bruer av Startshop.no. Det er et gratis bonusprogram som gir meg tilbake penger i 250 nettbutikker. Startshop har avtale med de fleste av mine favorittbutikker som for eksempel Nelly, Hotels.com, Zalando, Bangerhead og Asos. De fleste butikkene gir meg 6-8% i bonus. Det blir noen kroner hver gang og noen hundrelapper hver måned. Om du sparer 250 kroner hver måned blir det faktisk hele 3.000 kroner på ett år! Dere som følger meg skjønner at dette er helt perfekt for meg med tanke på hvor mye jeg nettshopper, hehe.

Startshop har akkurat nå en eksklusiv Nelly-rabattkode. Bruker du den får du hele 10% rabbat på alle Nelly Brands i tillegg til 7% bonus. Du sparer altså 17% totalt! Rabattkoden finner du når du registrer deg på Startshop.no og klikker på Nelly.

Også dere, et lite tips fra meg! Dersom du handler en del på nett bør du laste ned StartShops bonuspåminner. Den funker helt ypperlig synes jeg! Når jeg besøker en nettstide som Startshop gir meg bonus i, dukker det opp en liten påminnelse øverst i nettleseres. Det har hendt meg flere ganger at jeg har glemt av å gå via Startshop før jeg shopper… Det er så kjipt! Etter at jeg installerte bonuspåminneren har jeg ikke gått glipp av en eneste bonus. Du kan installere den gratis ved å klikke her og det tar kun 3 sekunder! Fungerer kun med Google Chrome nettleser. 

HAR DU IKKE REGISTRERT DEG?

Har du ikke registrert deg så bør du gjøre det nå. Det er nemlig helt gratis å være medlem og nye medlemmer får dessuten dobbel bonus de første 48 timene etter registrering. For å bli medlem trenger du kun å oppgi epostadresse og et selvvalgt passord eller du kan registrere deg med Facebook. Deretter klikker du på nettbutikken du vil handle i. Du handler på vanlig måte. Eneste forskjellen er at du får bonus som du kan overføre til din bankkonto. Registrer deg her! 

NOW I’M GOING TO ACT LIKE A SANTA!

Jeg skal dele ut 500kr i cash!

1. For å delta må du være StartShop-medlem(klikk her).

2. Laste ned StartShopsbonuspåminner(klikk her).

Gi beskjed i kommentarfeltet at du deltar. 

Neste søndag trekker jeg en vinner som får 2.000 cashbackpoeng på sin StartShop-konto. Poengene kan du overføre til din bankkonto når du selv ønsker det, akkurat som bonusen du sparer ved å bruke StartShop. 

Er det noen snille barn? 😉 LYKKE TIL!

 

29 kommentarer

Siste innlegg