Applaus, Bella.

TODAYS AGENDA

Hei og god morgen! Det er ikke ofte jeg våkner så her tidlig, men i dag måtte det til. Jeg flyr jo til Thailand på fredag, så her gjelder det å få alt som behøves å gjøres gjort! Dødstravelt. Jeg har en stygg tendens til å alltid skyve ting til siste minutt, så nå står jeg her da… Med masse på agendaen. Mye mer enn jeg hadde behøvd. Applaus, Bella!! Jeg har fått mange spørsmål om hva jeg egentlig skal i Thailand, om det er sant at jeg skal flytte osv. Jeg tenkte å skrive ett utfyllendes innlegg om alt jeg skal der slik at dere som lurer får svar! 😀 Har såvidt skrevet litt om det tidligere, men det var ikke så mye. Jeg gleder meg utrolig masse!  

Og dere… Jeg har en rabattkode!

Oh yes! Hvis dere taster inn “SRAAD” så får dere 15% på hele sortimentet. Rabattkoden varer ut torsdag 19. november. Perfekt til både shopping til deg selv eller til julegavehandel! Happy shopping, hjerter.

Nike Air Max HERElsker de! Har bestilt de i rødt også, hihi.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg