Svar på spørsmål del 1

1. Skulle ikke du og Pierre til Miami?

– Jo, det skulle vi. Jeg skrev et innlegg om hvorfor det ikke ble noe av, men hvertfall.. Barskolen vi fikk sponset gjennom var alt annet enn profesjonelle. Jeg, Pierre, Paow og Jasse (begge fra PH Sverige) fikk sponset hele opplegget, men plutselig 13 dager før avreise sender de mail om at de er i store forhandlinger angående Barskolan sin framtid. Så derfor måtte de “avlyse” alle kurs under høsten. Noen dager senere legge de ut på Instagram at de gleder seg vilt til å ta i mot første gruppe i Miami. Det var den gruppen vi skulle i. Jævla løgnere og jævla dritt-opplegg. Vi takket nei til Big Brother Sverige delvis på grunn av dette, å jeg kan love dere at de fikk en grei skyllebøtte av oss. Uproffesjonelle folk ass. Reis aldri med Barskolan Academy, dere! WARNING.

2. Snakker du og Martine sammen?

– Nei. Det finnes ingen behov for at vi to skal prate sammen.

3. Hvordan er forholdet ditt til Pierre for tiden?

– Mitt forhold til Pierre er supert! 🙂

4. Hva synes du om at CF og Elin skal ha barn sammen?

– Det er så koselig! Babyen kommer nok til å bli sååå søt. Jeg hadde personlig ikke fått barn i så ung alder selv, men jeg er sikker på at de begge to blir supre foreldre!

5. Når oppstod spiseforstyrrelsen din?

– I 2008/2009.

6. Hvem oppdaget det?

– Min daværende bestevennine. Og hun sa det til fostermoren min uten at jeg visste det. Vi kuttet kontakten etter det i lang tid.

7. Hva spiser du i løpet av en dag?

– Jeg har et helt normalt kosthold i dag. Spiser forholdsvis sunt og unner meg noe godt når jeg er sugen. 🙂

8. Hvor ofte drikker du?

– I sommer drakk jeg utrolig mye, så jeg regner med at det er derfor du lurer. Men nå drikker jeg sjeldent, faktisk. Et glass her og der blir det jo, men skikkelig fylla er ikke mer enn 2 ganger i mnden kanskje. Blir nok mer nå som jeg reiser til Thailand da, hehe.

9. Hvordan har du klart å få så langt, tykt og vakkert hår? *Misunnelig*.

– Tusen takk først og fremst! Så snilt sagt. <3 Jeg har gode gener tror jeg. Jeg bruker kun frisørprodukter i håret, og favorittmerket er definitivt Redken. Jeg kan skrive et egen innlegg om min hårrutine!

10. Hvor mange forhold har du hatt?

– Et seriøst.

11. Er du kristen/evt hva tror du på?

– Vel, jeg er ikke glad i religion. Jeg mener at det er roten til alt vondt her i verden. Jeg er kristen på papir, men jeg tror bare på at det finnes en Gud som har skapt alt og oss. Mer vet jeg ikke.

12. Er du fornøyd med utseendet ditt?

– Ja, det er jeg. Jeg mener at man skal være fornøyd. Hvorfor være misfornøyd med seg selv? Det er selvsagt noe jeg misliker som jeg vil endre på, men all over er jeg fornøyd.

13. Skal du operere nesen?

– Hmm, kanskje. Wait and see. 🙂

14. Hvordan reagerer du når folk på gata vil ta bilder med deg og snakke med deg?

– Da stopper jeg opp og er hyggelig. Hehe! Synes det er kjempe koselige når dere kommer bort! Det skjer faktisk oftest når man er ute på fylla, eller ute i byen. Når jeg er alene bruker jeg å ha på meg solbriller, for jeg blir fort beskjeden når jeg er helt alene. Haha.

15. Hvilken mascara bruker du?

– Jeg bruker Dior Black Out.

16. Hvordan var livet før Paradise? Hva gjorde du?

– Jeg bodde i egen leilighet i Bryne/Stavanger. Hadde to jobber og studerte vernepleie. Haha, super kjedelig.

17. Savner du livet før du ble kjendt?

– Nei. Kanskje noen få ganger? Det er ikke alltid like gøy med all oppmerksomhet, men alt i alt er jeg super fornøyd med hvordan livet mitt er nå. Veldig takknemlig. 🙂

18. Hvordan trives du med å blogge?

– Jeg har faktisk blogget i hele 2-3 år. Off and on, da. Nå er dette min jobb og mitt levebrød og jeg ELSKER det!

19. Angrer du på noe du gjorde på PH?

– Ja, at jeg snakket så mye stygt. Det angrer jeg grovt på. Jeg var fæl til tider.

20. Bor søsteren din i Tromsø?

– Ja, hun studerer der.

21. Vil du si at du bidrar med noe til samfunnet, ettersom at bloggen er din eneste “jobb”?

– Ja, det synes jeg absolutt. Hvorfor skulle ikke det bidratt? Jeg påvirker med alt jeg skriver.

22. Jeg lurer på hvordan du har råd til alt du kjøper når du ikke jobber?

– Jeg jobber visst. Bloggen er min jobb! 🙂

23. Hva synes du om Justin Bieber?

– Jeg elsker JB.

24. Var du flink på ungdomsskolen? Favoritt fag? Verste fag?

– Ja, jeg var helt OK vil jeg si. Favorittfaget har alltid vært gym. Verste må bli geografi og matte.

25. Hvem fra PH har du INGEN kontakt med?

– Hmm, lettere å si hvem jeg har kontakt med. Hehe. Emilie, Mathias, Sara, Linn, Pierre, Harald og Audun en gang i blant.

26. Snuser eller røyker du?

– Nei. Eller, jeg “festrøyker”. Skikkelig stygt og ekkelt..

27. Spiser du noen gang godteri?

– Haha, alt for ofte…

13 kommentarer
    1. Åååå når skal folk skjønne at blogging er en jobb?? JA, man påvirker med alt man skriver! Man kan påvirke folk til å kle seg bedre, bli penere og spise bedre, blant MYE annet!

    2. Jeg syns det er så synd at du er på 25 plass!! Du er så sykt mye bedre til å skrive enn halvparten av de andre som er over deg og du oppdaterer nesten daglig i motsetning til de andre <3<3

    3. Hvordan får du krøllene dine til å holde så lenge? “Drit misunnelig” 🙂 Har prøvd alt, men de detter jo ut etter en time eller to

    4. Kjempe gode svar. Men vil veldig gjerne vite om hår produktene du bruker ja!!! Utrolig fint hår du har!! 😀

    5. Hvis du skal operere nesen, vær så snill å skriv et innlegg om hvor!!
      Skal gjøre det selv når jeg har penger til det, men er så usikker på hvor.

    6. Siden du tror på en Gud … så anbefaler jeg du bør lese koranen den kommer til å hjelpe deg sikkert.. Bare anbefaler kjære ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg