pakker kofferten dritings

FAMILIEDATE & FORBEREDELSER

I dag tok jeg med meg småsøsknene mine på date. Jeg lot de velge helt selv hva de ville finne på sammen med meg. Svaret var pizza på Peppes og dessert på Fridays. Skikkelig koselig! Kommer til å savne de så utrolig mye. Usch, gjør vondt i hjertet bare å tenke på det… Jeg må fokusere på annet, huff. Nå kom jeg akkurat hjem. Planen resten av kvelden er å pakke, rydde leiligheten og gjør klart noen innlegg. Det skal bli en produktiv kveld. I morgen er en like travel dag. Jeg er på farten fra tidlig til sent. Koffert skal kjøpes, linser må fikses (blinde faenen som jeg er hoho), p-piller må hentes ut. Også har jeg negltime. Schmak-schmak-schmak, slik er min dag i morgen! På torsdag er jeg booket til Trondheim i en 18-årsdag så derfor må jeg få unnagjort alt før avreise til Thailand på fredag. OMG – hva faen pakker man når man skal være borte i 3-4 mnder…? Når jeg dro til Rhodos i sommer var det jo i grunn samme greia, jeg var jo der fra juni-sept. Tror dere at jeg pakket smart da? Nei, nå skal dere få høre… Jeg pakket når jeg var full… Ikke bare litt full, men jævlig full… Jeg og Linn dro ut og festet en siste gang før flyet vårt skulle ta oss til Rhodos samme natt. Vi kom hjem 02:30 på natten, og måtte hive oss i taxien til Gardermoen en liten time senere. Vi sovnet, og da alarmen ringte kom jeg på at kofferten bare var halvfull. Haha, er det faen mulig. Jeg glemte rettetangen, masse sminke, høye hæler, truser og ja… You name it. Jeg er et krise menneske, jeg lover. Så denne gangen kan det ikke gå i nærheten av like gale som det gikk forrige gang. La oss krysse fingrene, dere! 

PELSVEST HER

4 kommentarer
    1. Hvor er den hvite kjolen din i fra som du hadde på deg på det beste vorspielet ? Pliss svar hvis den er fra ett nettsted kan du skrive linken i kommentar feltet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg