HEI FRA TRONDHEIM!

TOUCHDOWN IN A NEW CITY

Hei hjerter! Nå har jeg akkurat ankommet hotellrommet mitt i Trondheim city. En siste businesstrip før Thailand står for tur i morgen! Woho. Sommerfugler i magen! Jeg er booket til et bursdagsevent her i kveld, derfor er jeg i Trondheim. Blir så gøy! 🙂 Gleder meg til å treffe bursdagsjentene. Eventet er på Jesper nattmann (heter det det?? haha), og det er åpent for alle. Det er selvsagt 18-års grense da det er en nattklubb. Gleder meg til å se flest mulig der ikveld. Jeg har faktisk aldri vært i denne byen før… Litt dumt at jeg bare rekker å være her et par timer før jeg må fly tilbake til Oslo igjen. Tight scheduale, men det er jo slik jeg liker det! 😉 Kofferten er halvveis pakket, så i morgen tidlig gjelder det å få med seg alt og ikke glemme viktige saker. Det er så typisk meg, det… 

Nå må jeg jobbe litt til her, før jeg hiver meg i dusjen og fikser meg til kvelden. Jeg måtte takke nei til vorspiel da jeg må tømme mailboksen og forhåndsskrive innlegg til de neste to døgna. Gjett hvor lang reisen er? Joda, dere.. Den er på 27 jævla timer. Eeeh… Har planer om å pakke med meg teppe + pute og laste ned julefilmer på Mac-en. Da bør det gå fint, hehe. Stakars Pierre som må holde ut med en bakfull Bella i morgen! 😀 Ha ha.. 

skjørt her 80,- kroner

4 kommentarer
    1. Hvorfor bruker du hele 27 timer på å reise til Thailand? Mellomlandinger? Venting? Reiste til Thailand i år og da tok det bare 14 timer for min del, til Phuket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg