UKENS SPØRSMÅL

YOU ASKED!


 

1. Hvor er morgenkåpen din fra?

– Den er fra H&M, faktisk!

2. Hvilket pudder bruker du?

– Jeg bytter på hele tiden. Men akkurat nå foretrekker jeg Bare Minerals sin matte pudderfoundation. Perfekt i varmen!

3. Du skal vel ikke reise til ny sesong av PH?

– Hehe! 😉

4. Hei hjertet! Når du er booket til event, hva gjør du da? Bare være der, eller må du underholde eller noe? Klem.

– Jeg er i grunn bare der. Er det f.eks en bursdag sier jeg gjerne noen ord eller så gir jeg selvsagt den som booker meg masse oppmerksomhet og glede. Jeg blir som oftest booket til nattklubber da, og det innebærer bare å være på typ vip-området så og så lenge. Stor klem tilbake! <3

5. Hvorfor brukte dere så lang tid på å reise til Thailand? Mellomlandinger? Venting? Reiste til Thailand i år og da tok det bare 14 timer for min del, til Phuket.

– Åh, det hørtes mye deiligere ut! Vi hadde to mellomlandinger. Next time dropper vi det, for å si det sånn! Hehe.

6. Er klærne store eller små i størrelsen på Sheinside?

– Personlig synes jeg de ofte er for store. Jeg vet at noen mener det motsatte, men det har ikke jeg opplevd. Jeg bruker å gå for min vanlige størrelse hvertfall, og det går som regel fint! 🙂

7. Hvordan får du krøllene dine til å holde så lenge? *Drit misunnelig*. Har prøvd alt, men de detter jo ut etter en time eller to.

– Oh, I feel you! Den eneste metoden som gjør at krøllene varer super lenge på meg er å krølle med en rettetang. Søk på Youtube for tutorial hvis du ikke vet hvordan du gjør. Jeg lover – det er den beste utveien! Hehe. Ellers er MAST krøllstavene også supre!

8. Blir det del 2 på spørsmålsrunden? Du er superflink til å blogge, Isabel!

– Åh, tusen takk!! <3 Det blir det!

9. Hva tjener du på bloggen?

– Det synes jeg er en privatsak, men det jeg kan si er at jeg tjener godt. 

10. Hvor bruker du å kjøpe linsene dine?

– På Krogh Optikk!

11. Hva heter du på snapchat?

– IsabelSraad heter jeg der! 🙂

2 kommentarer
    1. Hei isabelle! Jeg er på let etter en fin fest kjole så var jeg innom på bloggen til Pierre og så et bilde av deg, det var en snap der du holdt en kanin og pierre satt ved siden av, du hadde på en grå kjole. Vet du om de selger den enda, og hvor?:-) haha, virker nok litt desp her, men er snakk om 18’års dag så må finne den perfekte og likte den såpass godt.

    2. Hei! Du svarte på spørsmålet mitt jo, det hadde jeg ikke trodd! Tusen takk, nå ble jeg glad 🙂 Det er en del bloggere som har skrevet om at de møter negative reaksjoner når de takker nei til alkohol, har du opplevd det? Du er jo på mange fester og eventer, og det er kanskje ikke alltid du drikker? Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg