The coffee club

The coffee club is the best club!

Hei alle fine, og god formiddag. I dag vært en fiiin dag. Den startet med at dyktige, jetlagga Bella våknet 05:00. Wuhuuu! Haha. Hadde ingen sjanse til å sovne igjen, så jeg prøvde å døde litt tid med å game Candy Crush. Apropos det – her er en liten funfact: jeg er faktisk skikkelig nerd i det spillet. Gjett hvilken level jeg er i? Joda du, heheh. Jeg er i 871. Krise nørd. Haha! Etterhvert kjedet jeg livet av meg så jeg vekket Pierre. God venn jeg er. Vi ordnet oss etter en stund og dro ut for å spise frokost. Vi spiste på “The Coffee Club” og shit så god mat de hadde. Og dere? Om dere drar dit en gang MÅ dere prøve isteen med mangosmak. Nydelig! Jeg gikk for biff og ris (frokost du liksom…) og Pierre gikk for en salat. Vi gikk der ifra fornøyde og mette begge to! Ellers har vi vært på poolparty på en rooftop. Sykt god stemning og konge gjeng! Dere som følger meg på snapchat fikk nok med dere litt av galskapen. Nå forsetter festlighetene her. Jeg må hoppe i festantrekket og sminke meg, for endelig skal jeg ut! Klokken er faktsik 19:05 her nå. Og vet dere hva? Jeg har faktisk ikke festet siden jeg kom hit. Good girl? 😉 Ha en fin dag! 

8 kommentarer
    1. Hallo! Jeg har skrevet et innlegg om alle mine (mange) favorittprodukter innen skjønnhet og hudpleie! Du som er en skikkelig beauty queen kan kanskje gjøre det samme? Hadde vært gøy å lese om dine favoritter! Klem fra Toppblogger1

    2. Får jo dessverre ikke med seg så mye av det som skjer rundt deg.. Ser kun at du filmer deg selv og skal vise hvor deilig du er, hele tiden.. Med altfor digre lepper:/ Ville gjerne sett mer av det du opplever.. Men hvorfor er du bare på snap når du er på fester osv? Liker du ikke mingle med folk eller være sosial?:)

    3. Savner den aktive snapchattingen fra rhodos! (Litt dårligere nett tilgang i Thailand kansj) men savner å bli fristet av varmere strøk!

    4. Anonym: Hehe, disse kommentarene. Gull verdt, haha. “Med altfor digre lepper:/”. Huff da, stakkars meg. Er det kun festing jeg filmer? Jeg har festet en eneste gang siden jeg kom hit, så jeg vet ikke hva du vil frem til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg