I’m nicer when I like my outfit

– THIS OUTFIT –


OH MY, I love it! Gårdagens lunsj antrekk. Nå er klokken 08:13 her hos oss. Jeg regner med at de fleste av dere sover søtt nå, da klokken fakisk er 02:13 hos dere. Jeg våknet super tidlig i dag også. Denne jetlagen blir jeg jo aldri å bli kvitt? I dag har jeg sommerfugler i magen. I går booket vi en super luksuriøs suite med egen pool på et nydelig resort. Jeg gleder meg sååå til å komme litt bort fra all støyen og nyte livet litt. Ja, rett og slett bare nyte. Før vi reiser dit skal jeg ut å ta meg en powerwalk på stranden og etterpå må jeg få i meg frokost. Solen står allerede høyt oppe på en skyfri himmel. Åh, dere.. Jeg elsker livet akkurat nå. Dere aner ikke hvor fint det er her. Skulle ønske dere alle sammen kunne oppleve dette sammen med meg! Dagene fremover har jeg tenkt å fylle opp med utflukter og shopping. Det er så utrolig mange fine øyer rundt her som jeg virkelig må oppleve. Vi går stadig forbi turistbyråer hvor de har bilder fra ulike steder man bør se. Det ser nydelig ut! Håper dere nyter torsdagen. Stor klem ♥

 

 

Sunnies: Ray-ban

Kjole: Nelly

Heels: Nelly

Veske: Jimmy Choo

7 kommentarer
    1. Stemmen din på snap er bare irriterende, og det er egentlig trynet ditt også. Prøv å kos deg litt istedenfor å dytte kamerat oppi puppene dine.

    2. Dere MÅ dra noen dager til Koh Samet! Det er en NYDELIG øy, med nydelig strand og krystall klart vann! 😍 Vi var der en helg når vi var i Thailand i en måned, og om dere drar – må dere dra å snorkle i det klare vannet! SÅ nydelig! Men ikke spis bbq kylling der stekt på grill, da kaster du opp alt du har i magen. Trust me

    3. Åå så pen du er Isabell! Hvor har du kjøpt solbrillene dine og hva heter modellen?:-) elsker de solbrillene på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg