Jeg lever luksuslivet

Jeg elsker luksuslivet. Og jeg lever luksuslivet. I dag sjekket vi inn på en dødsfint resort i utkanten av Phuket. Jeg er helt målløs. Det er klart at vi visste at det var nydelig her, men SÅ nydelig forventet vi oss ikke at det skulle være. Vi har egen privat suite med eget basseng og boblebad. Så sykt deilig! Betaler heller litt mer or å bo skikkelig fint. Er det en ting jeg elsker så er det å bo fint, så derfor bruker jeg å svi av litt ekstra cash på det feltet. Jeg har alltid drømt om å kunne hoppe uti en pool naken når jeg enn vil (haha, ja jeg vet det er jævlig rart) og endelig kan jeg det! Haha. Så nå er vi altså sjekket inn og klare for avslapping og en fab tid. Her kan vi bo, for å si det sånn. 

12 kommentarer
    1. Wow, ser ut som dere koser dere kjempe masse 🙂 <3 du er veldig PEN, fortsatt å være deg selv! men du? æ lurer på en ting? når æ bestiller klærne fra http://www.shein.com, må man betaler med engang? eller får æ får sånn faktura?

    2. Har du tatt silikon Isabell?? Tror du nevnte noe om det på snap, og lurer veldig på hvordan du kan gå rundt uten smerter?? Hvis du har tatt deg, kunne du laget ett innlegg om det?? Digger deg, stå på videre!!!!

    3. Kaller du dette luksus? Ingenting annet enn et helt ordinært bosted, dersom dette er luksus så eier over halve Norge luksus boliger. Sikkert bedre enn va grabarna grus tilbyr forde haha og Thailand er fortsatt Thailand så magisk er det nok uansett 😀

    4. Hei, hvor lenge blir dere i Thailand? og hvor hen er dere?
      Jeg skal til thailand i vinterferien, og pappa har en dame derifra som skal gifte seg der nede da med hennes venner og familie! 🙂

    5. Altså, nyyyydelig, men tlf på toalettet? hehe
      Kanskje det er for dem som er ala prinsen i “amerika for mine føtter” (tror det var det filmen het. Film fra den tiden Eddie Murphy var på topp), denne prinsen, er så kongelig, at han har egne tørkere…..er det derfor, i tillfelle…
      hihi!

    6. Hva betaler dere sånn ca? Vet ikke hvorfor men av alle ting å spør om så er dette det ej lurer mest på, haha

    7. Hva heter den sangen du spilte av på snap da du gikk inn til badekaret? 😀 Kos dere masse, er kjempe missunlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg