PARADISE HOTEL SESONG 8

Castingprosessen er i gang! Det er snart på tide med ny sesong av det fantastiske reality-programmet. Jeg gleder meg som et barn til å først å fremst se deltagerne. Det er jo like spennende hvert eneste år. Jeg husker da jeg ble valgt ut, da tenkte jeg mye på hva seerne ville tenke. Ville de bli fornøyde? Var jeg fin nok? Kul nok? Det som skjer hvert eneste år er at vi forhåndsdømmer deltagerne ved første sekund. Meg selv inkludert. Og som oftest dømmer vi heeelt feil. Jeg husker at jeg selv tenkte “wtf” om flere av deltagerne, men de viste seg å være helt fantastiske! 


Melkesjokolade til frokost. My fave morning!


Meg og Sara i het diskusjon…


Haha, husker dette sååå godt. En av de første festene våres. Narch på Venus!

Jeg føler med dere som er i castingprosessen akkurat nå. Det er nervepirrende, men også sykt spennende på en og samme tid. Jeg var dødsnervøs før hvert eneste intervju/audition. Jeg ville jo selvsagt levere best mulig. Men vet dere hva? Det handler kun om å være seg selv! Pust ut, senk skuldrene og bare slapp av. Ikke gjør deg til. For Guds skyld – ikke spill en du ikke er. Det er det verste du kan gjøre. Det kommer man ikke langt med, hverken i det daglige livet eller på Paradise Hotel. Jeg har hørt rykter om at hele produksjonsteamet er byttet ut iår. Det vil si at det er helt nytt crew. Det blir spenennde! Vårt crew var top notch og leverte tidenes sesong, så det kan bli vanskelig å leve opp til det. Eller? 😉 Vi i årets sesong må virkelig ha levert en rå sesong da påmeldingene har økt med over 1000 stk. Jeg gleder meg til å se! 🙂 Og kanskje ser dere kjente fjes på skjermen igjen? 😉 


Jeg er sjeleglad over at jeg deltok. Det har åpnet så ufattelig mange dører for meg og snudd livet mitt opp ned. Jeg har en blogg som jeg lever av, og som jeg tjener rimelig høye summer på. Jeg har fått venner for livet. Jeg har fått den fineste kjæresten jeg kunne drømt om. Jeg har fått så mange fine fans som støtter meg og gir meg fine ord hver eneste dag. Jeg har mange gøye prosjekter på gang, og gleder meg så innmari mye til året 2016. Ting kommer virkelig til å ta av for meg, og det er alt takket være Paradise Hotel. Uten PH hadde jeg nok fortsatt studert vernepleie, jobbet på Fredrik & Louisa, bodd i kjedelige, triste Stavanger og hatt et typisk A4-liv som jeg hater. Nei, takk Gud for at jeg deltok. Det er det beste valget jeg har tatt hittils. 

Jeg gleder meg sååå til PH starter igjen. Regner med at jeg ikke er alene? 😉

24 kommentarer
    1. Jeg seriøst ler av at du sier deres sesong var den beste haha! Helt klart den kjedeligste og mest forutsigbare sesongen jeg har sett av PH, med de kjedeligste folkene. Ingen av guttene var fine bortsett fra Audun som kom inn sent i sesongen og alle skjønte av Martine og Pierre kom til å vinne (seieren deres virket ordentlig rigget til også, produksjonsteamet ville sikkert av “kjærligheten” skulle vinne… ) Det eneste bra som kom ut av forrige sesong var deg Isabel!

    2. Hvorfor bruker du ikke støtte bh? ser at du ikke har det på snap, er en grunn til hvorfor du må gå med det så og så lenge. Ikke kom å sutre på bloggen din når du trenger en ny operasjon 🙂

    3. Åååå elsker deg Isabell, du er den beste bloggeren, den beste sesongen av ph var ifjord når du var med😍 Elsker deg virkelig!

    4. Dette er faktisk ikke ment frekt, men jeg må bare spørre;
      De aller fleste PH deltagere får en 15 min of fame etter programmet, men så fort det kommer en ny sesong så er det ingen som husker dem lenger. Det skjer etter hver eneste sesong!
      Er du ikke redd for å bli “glemt” og måtte gå tilbake til det gamle livet ditt?
      Som sagt, ikke ment frekt!

    5. Heidi: Hei Heidi! Hehe, skjønner hva du mener. Jeg er absolutt ikke “redd” for det da jeg ikke ser på meg selv som en “PH-kjendis”. Jeg er et kjent ansikt på grunn av det, ja, men jeg har bygget meg videre og lever et helt annet liv enn da jeg akkurat var kommet hjem fra Mexico. Nå lever jeg av bloggen og jobber som blogger, og da tjente jeg penger på ulike bargiggs og festing. Så den biten føler jeg at jeg har kommet videre fra. Kjent er jeg for andre ting enn kun PH, så jeg er ikke redd for det. Gleder meg til å se de nye deltagerne! 😀

    6. Hei Isabel!
      Hvilken kroppsdel kommer du til å operere neste gang bloggen din kommer langt nede på lista?
      🙂 🙂

    7. Helt utrolig hva folk får seg til å skrive, hu er nå ett menneske som alle oss andre, tror du ikke henne også blir såret når dere kommenterer så teite å slemme ting? Det tror jeg! Uansett om Isabel vil ta det inn over seg eller ei, blir man uansett såret som alle oss andre! Har dere ikke noe pent å si, så la være! Blir så lei av sånne folk som bare ska lage kvalme!

    8. Bare hyggelig, syns det bare er urettferdig å sier det jeg mener! Du er ett menneske som alle som andre ingen er perfekte, å det er ikke rettferdig at bare fordi du er du så skal du takle å høre så mye dritt fra folk? Nei vettu hva blir rett å slett kvalm! Klem til dere også, kos dere videre<3

    9. Hei! Lurte på hvilken rødfarge du brukte på leppene? sååå sykt fin!!!
      Og til dere som slenger dritt, værsåsnill… Hva har isabell gjort for å fortjene det? Ingenting! Skjerpins.

    10. Beklager ass, men sesongen som gikk i år er faktisk den mest ræva jeg har sett. Var så sjukt kjedelig å se på

    11. Det har vært fantastisk i 2015 håper det blir like gøy å se på i år, gleder meg!😁😁 og som sagt isabell du er kjempekul, og jeg elsker stilen din, du er min favorittblogger håper du blir Norges største blogger, lykke til videre❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg