Artikkelen om oss er den mest leste

Etter at vi gikk ut med at vi dater har telefonene våres eksplodert. Se&hør vil skrive sak, Side2 har skrevet to artikler, facebook-chatten er fullstappet. Ja, you name it. Dette er visstnok veldig interessant. På Side2 er faktisk artikkelen om oss den mest leste på hele nettavisen deres. Haha, det er litt rart å se hva folk faktisk finner interessant. En artikkel om oss to overgår alle andre nyttige og viktigere artikler. Vel! Haha. Så til dere som sier at ingen bryr seg? Well, clearly they do.

11 kommentarer
    1. Herregud dere er så utrolig søte! heier på dere 🙂
      PS. Hvor har du kjøpt den pelsvesten du har på deg i innlegget army and fure?

    2. Folk syntes ikke at det er interessant at dere dater, men de syntes det er intressant at du er utro med Pierre mens han er sammen med Martine.
      Vet at dette ikke er min sak men jeg trodde ikke at du var et sånt menneske

    3. Dere er jo bare så gode <3
      Synes Pierre er mye snillere og godere mot deg enn han var med Martine <3
      Heier på dere, må dere bli de neste som får en liten PH- baby ^^,

    4. Til dere begge:
      “work hard in silence, let success make the noise” 😉
      Jeg kan ikke ha facebook av hensyn til min egen sikkerhet og jeg tørr heller foreløpig starte en blogg av samme årsak. Jeg kunne startet en anonym blogg og hatt en anonym facebook, men jeg har valgt å vente til jeg OFFENTLIG kan stå for alt jeg skriver med fult navn og bilde.
      og jeg tenker, at mitt lånte “vinner” sitat, ja det passer godt for dere også! :))

    5. Hvordan får du penger til og kose deg så masse som du gjør, uten jobb,hva tjener du penger på?, ikke noe hat , jeg er bare nysgjerrig, ser jo at du storkoser deg, du er fantastisk, man kan heller ikke styre følelser deg og Pierre er utrolig flotte sammen!

    6. Følgt med? Hvem bryr seg om dem var sammen eller ikke når du lå med Pierre du vett selv at sånt gjør ikke venniner mot andre vennniners ”thing”, ”eks”, ”flørt” whatever kall det hva du, det er ikke viktig. Og jo det er nettopp derfor folk synes det er morsomt og interessant visst du ikke skjønner det er det ditt problem men kanskje greit og ta hodet opp av sanden før eller senere og fatte hvordan du framstår ute ifra dette? erre mulig liksom…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg