Sand og strand VS snø og kakao

BIkini fra Nelly HER

Første desember. Ah! Jeg elsker desember. Det er en skikkelig koselig måned med masse mys, familietreff og mye gøy. Det å gå ute i byen med en varm kopp kakao i hånden og se på all den fine julepynten som er hengt opp. Åh, det savner jeg. Blir ikke mye av det på meg i år, men hey! Sol og palmer er ikke så verst det heller. 🙂 

I dag våknet vi ganske sent. Morgenen startet med litt av et hastverk da vi våknet et minutt over tidspunktet vi skulle på møte. Shit. Vi hev på oss klær og løp til GG. Haha, heldigvis gikk det fint. Jeg forteller mer om det senere i dag. Nå skal vi på enda en visning, og denne gangen tror jeg jammen at vi har funnet noe bra! Tidligere har vi dratt rundt og sett på ulike leiligheter og villaer, men enten så har det vært alt for dårlig standar eller så har det vært utleid alt. Veldig kjedelig, men nå tror jeg som sagt at vi endelig har noe på gang. Pierre filmer alt til sin neste vlog som kommer ut innen kort tid, så følg med der også! 😀 

Vi skrives senere, mine beste. I love you!

10 kommentarer

Siste innlegg