STOR DAG!

 I’M SO NERVOUS! 


 I morgen er en stor dag for meg! Jeg skal på et møte tidlig på morgenen som er veldig avgjørende for meg og min fremtid. Mer kan jeg ikke si akkurat nå, men jeg lover å fortelle mer om det når tiden er inne. Nå blogger jeg faktisk fra vår nye leilighet! I går fant vi endelig en leilighet som falt oss i smak, så i dag skrev vi under på kontrakten. Deilig! Denne leiligheten er faktisk helt nybygget, og vi er de første som bor i den. Toalettet har ingen brukt, ingen har hatt seg i sengen, ingen har spydd i vasken. Ja, ganske greit! Haha. Så nå gjelder det fylle opp kjøleskapet med masse godt. Jeg savner potetstappen til Pierre (SÅ god!), og dessuten vil vi varriere litt mellom å spise ute og lage mat selv. Pierre er en mestekokk på kjøkkenet, så jeg vil veldig gjerne få servert måltid av han i ny og ne. Jeg tror faktisk at det er billigere å spise ute enn å kjøpe dagligvarer. Haha, det er en stor forandring i forhold til Norge. Nei, så nå dere – nå trives vi her i Thailand! Alt er på stell. Hver eneste dag er et lite eventyr her nede. I går var en super gøy dag. Vi startet på ‘jobb’ i går, og hadde vår første ‘arbeidsdag’. Så rart å kalle det jobb når det eneste vi gjør er å feste på vår favoritt klubb. Klager ikke! 🙂 Det var stelt i stand en egen fest til meg og Pierre i går, hvor de hadde trykket bildene våres på billettene. Så stas! Jeg har jo ikke drukket på en stund nå, så du kan tenke deg selv hvordan gårsdagen endte. Haha. Etter to drinker begynte jeg å bli rimelig fjollen. Wuhu! No shocker. Håper dere får en fin onsdag. I LOVE YOU!

 

Skjørt: Shein her

Topp: ZARA

Clutch: Jimmy Choo

Sneakers: Junkyard

Klokke: lignende HER

7 kommentarer
    1. Hvor du kjøper bhene dine? Du har alltid så fine pupper, hhaha! Finner aldri en som løfter ordentlig fint..

    2. Eg må bare få sei kor mye eg beundre deg! Du går etter de du vil ha å får de:) tar sjangser når di byr seg,å bryr deg ikkje om hva noen sier å mener om det!:) Du har virkeli guts jente!!:) Stå på!:) Tror alle skulle trengt ein *ståpå*mld engang i ny å ne:) håper denne mld får deg til å smile å kansje gjør dagen litt bedre enn den var før du leste kommentaren min:) Ville også bare fortelle hvor mye eg ser opp til deg å håper du fortsetter å vere deg selv:) for du er virkeli RÅ tøff:) Ha ein kjekk dag videre å takk for meg:)

    3. Hadde vært kjekt å få sett noen bilder av denne festen? 🙂 og kanskje av den nye leiligheten også? 🙂 superfin blogg ellers!

    4. Du er skikkelig fin når du tar bilder i profil! Skikkelig fine bilder 🙂
      Enig med kommentaren ovenfor, bilder av leilighet og uteliv er innafor! Keep up the good work ✌🏽️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg