I går skulle jeg vært med The Main Level

Nå begynner jeg å kjenne på at det å være i et annet land fører til at jeg går glipp av masse hjemme. Som for eksempel i går. Da skulle jeg vært på intimkonserten til The Main Level. Når man får invitasjon til gøye eventer blir man litt ergelig over å befinne seg på andre siden av jordkloden, hehe. Men men, nye muligheter kommer alltid! I dag våknet vi noe reduserte i formen etter gårdagens festligheter. Vi dro ned på Grabbarna Grus restauranten og spiste deilig frokost (kremt, burger…). Sunn morgen, applaus Bella! Holdt på å svette bort da vi gikk ut, det er sååå varmt her nå. Det er nesten slik at jeg skulle ønsket jeg var i kulden i Norge til tider. Haha. Nå må jeg hive meg rundt her og få ryddet leiligheten. Mange av dere ønsker å se bilder av leiligheten, så det skal jeg selvsagt fikse! Det må bare ryddes først, ettersom begge mine kofferter har eksplodert utover hele leiligheten. Hihi. Stakkar Pierre som må holde ut med meg og mitt rot, seriously. Det er ikke lite rot det er snakk om, liksom. Ah ja, så lenge jeg er en cool_94 jente ellers tror jeg det kompenserer! 😉

Kjole fra Nelly her

Blogges senere lovies. Puss og kjærleik!

8 kommentarer

Siste innlegg