TIDENES VERDENSPROBLEM

Adlinks

Thailand er et nyyydelig land naturmessig. Men for oss bloggere er det noooe vrient til tider. For hvor f*en skal man finne nice locations til å ta bilder på? Enten er det natur eller så er det små “stands” og ganske så stygge gater. Jeg har funnet en, muligens to, locations som funker. Tricky! Så i går dere, igår ga jeg opp. Jeg stilte meg opp i stuen i leiligheten vår og poserte foran en hvit, jævla vegg. Haha! Håper det duger for nå. Jeg må ut og jakte ved en senere anledning.


Forsøk nr 1: Først prøvde jeg meg her! I gangen i vår etasje. Vel, det funket ikke. Gult lys, lister og ikke så veldig fint med brannslukningsaparat. 

Forsøk nr 2: Next! I trappeoppgangen. Isabel, hva gjør du? Vel, en dummere idé enn første forsøk. Haha! Get down.

Forsøk nr 3: Til slutt trampet jeg inn i leiligheten, stilte meg foran veggen og ga Pierre ordre om å knipse i vei. Dagens store verdensproblem endelig løst! Uten om at jeg presterer å glo ned i bakken på begge bildene. Great! Haha. 

 Genser og skjørt: Shein her, 136 kroner.

Topp: Shein her, 96 kroner.

8 kommentarer
    1. Selvom du får ting fra shein sponset (om du gjør det) vet du hvordan det er med toll betaling derifra? Slipper man toll avgift hvis man holder summen under 200kr, og hvor dyrt er det å betale toll til norge når man bestiller en del klær? Om du har erfaring med det.

    2. Du er så vakker! Egentlig er det Martine som egentlig “stjal”Pierre fra deg! det var jo såå tydelig at det var en greie mellom deg og pierre fra første sekund! etter pierre begynte å være med deg på rhodos så har han sett så utrolig forelsket,lykkelig og stolt ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg