IS planlegger attack i Thailand

VARNING: IS PLANLEGGER Å SLÅ TIL I THAILAND! Usch! I går da jeg surfet litt på nettet kom jeg over nyheten om at 10 syriske IS soldater har klart å ta seg inn i Thailand. Dette melder Thailands sikkerhetspoliti. Det skal blant annet befinne seg to stk i Bangkok og to stk her i Phuket. Jeg er faktisk livredd. Jeg mener… Tenk om det eksploderer? Sjangsen er jo der nå. Hvor ekkelt er ikke det.. Om det planlegges angrep her i Phuket så vil jeg tro at Barstreet (Bangla Road) kan være en mulig location. Det er jo der det finnes størst folkemengder. Og det er jo der vi jobber hver kveld. Nei, æsj asså. Jeg grubler og grubler over dette og tror nok at jeg bare gjør det verre for meg selv. Vi får vel se hva som hender. Pierre mener at det er ingen fare. Men da han fortalte det til mammaen sin, ble hun akkurat like stresset som meg. Nei, fysj. Vi får krysse fingrene og håpe at det bare er rykter! 🙂

Men, jeg er urolig.

6 kommentarer
    1. Ta vare, vær forsiktig… Jeg fatter ikke at mennesker som meg og deg kan være så onde. Jeg gråter hver dag over menneskers skjebne, barn og kvinner som lider. Jeg håper dette gir seg snart og at det går bra med dere. Man kan ikke være trygg, uansett. Det kan smelle overalt. Det viktigste er jo selvsagt at man ikke skal la seg skremme, men det er lettere sagt enn gjort. De truer jo hele verden og de er så uforutsigbare. Huff. Men hva sksl man gjøre? Bare bare seg inne på hytta på fjellet? Nei, prøv å høre litt på P. Lev. Nyt. (sier jeg etter en lang meld om alt som er farlig, hehe). Men prøv på det. Klem 💜

    2. Er dette virkelig sant?? Nå ble jeg urolig, skal til Thailand om kun få dager. Vet du om det fortsatt er sånn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg