Mine to lifesavers!

Annonse
Jeg får ofte spørsmål angående mine vipper og bryn. Jeg har alltid hatt naturlig lange vipper (arvet dem av mamma, I guess). Men så lange som de er nå har de aldri vært før. Og brynene mine? Dere vet hvordan de så ut før, regner jeg med. Haha! Ikke bra i det hele tatt. Nå tenkte jeg å tipse dere om to fantastiske produkter som jeg har testet ut, som hjelper med å få lange øyenvipper og tykke, fyldige bryn. Disse to pruduktene er to serum. Et vippeserum og et øyenbrynsserum. Disse serumene fra White One er spesielt anpasset for å hjelpe folk som vil oppnå lengre vipper og fyldigere bryn. Serumene er 100% naturlige og er basert på forskjellige enzym, hårsekk tilvekstfaktor og ulike vitaminer som gjør at øyenvippene og brynene dine vokser. 

Da jeg begynte på dem så jeg faktisk forskjell etter kun 9 dager. Helt ærlig! Så til dere som ønsker naturlig fine bryn uten å måtte bruke øyenbrynsblyant? Og dere som ønsker å unngå vippe-extentions for å oppnå de lange vippene? Dere anbefaler jeg dette til 100%. Jeg er en trofast bruker av begge disse to, og bruker dem slavisk. Supre lifesavers! 

Selvsagt har jeg en rabattkode til dere! Bruk koden “RAAD” og få 25% på iBrow og iLash-kit. Ordinærprisen er 1198,- men med min rabattkode blir prisen 749,- kr! Dere finner produktene her.
Og vet dere hva? Det beste av alt – det er ikke testet på dyr! 
6 kommentarer

Siste innlegg