I MORGEN TAR JEG SILIKON

Jumpsuit her (adlink)

Jeg er super nervøs, men samtidig super spent. I morgen tidlig legger jeg meg under kniven. Jeg skal ta silikon. Jeg har nevnt det litt kort her tidligere, at jeg har lyst til å gjøre det. Mer har jeg ikke skrevet. Det er rett og slett fordi at folk mener så mye forskjellig om det, og man får ofte stygge kommentarer dersom man velger å fikse på det ytre. Det har jeg virkelig merket. Bare det å fylle på leppene skaper et stort baluba. Jeg forstår at det å legge seg under kniven ikke er noe alle synes noe om, men jeg gjør det. Jeg mener at dersom man ikke er fornøyd med noe ved seg selv, og har muligheten til å endre på det – hvorfor ikke? Har jeg råd og mulighet, og har man virkelig lyst så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke skal gjøre det. Jeg tenker å skrive et utdypende innlegg senere om hvorfor jeg velger å gjøre det og alt rundt operasjonen.

Nå er jeg hvertfall super spent her jeg sitter. Jeg tror ikke at jeg kommer til å få et sekund med søvn i natt. Haha! Jeg skal utføre inngrepet på Bangkok Phuket Hospital her i Phuket. Det er et svært seriøst og proffesjonelt sykehus. Det er super stort og med maaange ulike avdelinger. Alt fra hjerteavdeling til plastic surgery intitute. Noen vil kanskje synse at det er risky å gjøre det her, men det er snarere tvert i mot. Thailand er det landet som utfører mest plastikkkirurgi i hele verden. De er også de med mest erfarenhet og de er meget dyktige. Dere vet ladyboys? Haha, de kryr det jo av i dette landet. Altså, de forandrer utseendet på en mann til å se ut som den flotte kvinnen. Med andre ord – de vet virkelig hva de driver med. Dessuten har kjæresten til en kompiss av Pierre tatt silikon på akkuratt dette stedet, så jeg vet med sikkerhet at de er flinke. 

Jeg var på konsultasjon tidligere i uken og bestemte dato, hvor mye jeg skal legge inn og planla det hele. Det er samme priser som i Norge ved dette sykehuset. Jeg valgte det som er mest seriøst og ordentlig. Bedre å betale mer enn å gå et sted man ikke føler er helt fortrolig. Min kirurg er hyggelig og virkelig dyktig, så jeg føler absolutt at jeg er i trygge hender. Æh, men det er klart at jeg er nervøs! Jeg har elsklingen min ved min side, da går det fint! 🙂 Stakkars Pierre som må holde ut og pleie meg de neste dagene. Hihi! Best er han.

Så nå dere? Nå blir jeg plastikk-Bella. 

49 kommentarer
    1. Nei, nei og atter nei. Du trenger da overhodet ikke silikon. Synes ikke det er noe beundringsverdig av deg at du står fram om dette og at du faktisk skal gjennomføre det. Det ser ut som om du har de flotte naturlige puppene, og hvilket bilde sender du ut til de yngre leserene dine når du velger å ta silikon tross for det du allerede har? Jeg synes ikke du trenger det, men det er min mening. Lykke til med operasjonen. hvertfall.

    2. Men du har jo store pupper fra før? Er det for å stramme opp at du gjør dette, eller vil du faktisk ha større enn du allerede har?

    3. Jeg har nettopp fikset på nesen. Vet hva du tenker og føler 🙂 skjønner deg veldig godt, derfor betyr det ikke hva andre mener og føler. Har med hva en føler selv ! Masse lykke til ! 🙂 har hørt det er værst den første uken! Godt du har Pierre der for støtte ! Dette går fint ❤️

    4. Benedikte: Jeg har veldig lyst på silikon selv 🙂 Og jeg er åpen om min operasjon, så derfor velger jeg å skrive om det. Forbilde for små er et helt annet kapittel man kan diskutere til det uendelige, men helt ærlig… Skal man virkelig tenke på alle 9-åringer hver gang man vil gjøre noe her i livet? Jeg mener nei. 🙂 Takk for det! 🙂

    5. har du tenkt til å være åpen om hvor mye du tar? (evt. en spørsmålsrunde)?
      Ønsker deg masse lykke til fineste Isabel!

    6. Viste hele tiden at du hadde små pupper og brukte så sykt wonderbra! Men du tørr jo aldri publisere komentarene mine så leserene dine også kan se at du faktisk ikke har så store pupper som du skal ha det til. Wonderbra er en fin ting helt til du tar den av så er det tomt

    7. Jeg beundrer deg for hvor tøff og sikker du er. Du tør virkelig å stå for dine egne meninger og GJØRE akkurat det du har lyst til, uten å tenke på hva andre synes og mener. Det må være deilig. Masse lykke til i morgen! Stort forbilde 🙂

    8. Hvor mye koster det å ta silikon i Thailand? Regner med det er billigere enn i Norge. Bruker de samme type implanter som i Norge? Hvor mye skal du ta? Du har jo store pupper fra før… Når jeg var til konsultasjon fikk jeg beskjed om å ikke ta mye da det kommer til å henge mer.. Du har jo veldig store pupper, er det ikke bedre med evt en puppeløft? (Synes du sa sist at du synes dine “hang” litt og var det du ville fikse på.
      Lykke til uansett:-)

    9. Anonym: kjære deg! Jeg har allerede skrevet et innlegg angående puppene mine som du tydeligvis er så opphengt i. Jeg HADDE store, men så led jeg av anoreksia. Da mistet jeg alt av pupper. Men takk for at fi belyser dette for meg! 😉

    10. Det er veldig kjedelig å miste puppene, spesielt når man har hatt veldig store.. Tror ikke det blir noe bedre av å påpeke av hun bruker det, er jo en grunn til at man tar silikon, fordi man har lyst på strammere større pupper 🙂

    11. Hallo!! Må dåkker skjærp dåkker!! E hennes puppa=hennes valg. Satan å.. at det e mulig.. folk må nu få bestæm åver sæ sjøl!! Eller ska kanskje alle andre ta valgan førr folk rundt sæ?
      Gjør det du skjøl vil gjør! Vil du ta silikon så gjør du det ! Lykke te å god bedring etter op! 🙂

    12. Hææ du har jo så fine pupper fra fra av! Trodde du hadde silikon alt jeg 🙂 Jaja, lykke til vært fall!

    13. Du er sååå naturlig fin! Du trenger ikke operasjon! Kroppen din er helt perf🙏
      Har du utenlandske gener forresten? Fargene dine er så fine!

    14. Har selv tatt silikon, vært på flere konsultasjoner og fikk beskjed med alle å være uten alkohol /røyk/ snus i minst 1 uke før operasjonen.
      Du har operasjon imorgen, og ut i fra det jeg har sett har du vært på fester den siste uken. Hvordan er reglene før operasjon i Thailand???

    15. ÅHHHHH! Blir like forbanna hver eneste gang jeg ser folk hakker ned på Isabell, herreguuud! Går det an å synke så lavt!? Hva hun gjør og hva hun ikke gjør er da hennes valg, selv om hun er kjent så er det ingen annen som eier kroppen hennes enn henne selv!!! La hun får gjøre hva hun vil med sin kropp, og hvis folk virkelig følger med Isabell sin blogg så har hun faktisk skrevet flere innlegg hvorfor hun gjør dette… Dette er et valg hun har tatt for en grunn, kanskje bør dere skjerpe dere litt og jekke dere ned noen hakk!!! Satan!! Hvis dere er så jævlig misunnelig og sjalu på Isabell så bør dere få dere et nytt liv altså! Gjør noe med deg selv da, isteden for å rakke ned på andre mennesker som faktisk våger å være seg selv!!!
      Unnskyld meg, Isabell <3 Men blir så fuckings lei av all denne hakkingen og rakkingen på deg <3
      Masse lykke til, babe! Og snille Pierre er så snill og skal passe på deg <3
      Håper alt går bra og at det blir som du vil, vennen <3 Ønsker deg alt godt og håper du blir fornøyd 🙂

    16. jeeei stå på girl store pupper er kjempe fint du er rå fin fra før av men om du vil ha mer så går du jo for det. Jeg selv har mistet mine etter ungen har spist på de, så gleder meg til jeg engang får råd til å
      Fikse de. Når enn det blir haha

    17. Oj spennende, vil du også fikse nesa mens du er der? Du har jo sagt du en dag vil gjøre noe med den. Masse lykke til med oprasjonen

    18. håper det går bra ihvertfall 😉 du har jo store fine pupper, men det er jo ikke mine jeg bestemmer ikke over deg men hvis det er en grunn som er viktig så må du gjøre det du føler!

    19. Jeg leste alle kommentarene og jeg skjønner ikke hvorfor de fleste prøver å argumentere og få isabel til å ombestemme seg, eller hva enn deres mål er.
      Jeg skjønner ikke hvordan dere “haters” vinner på å rakke ned på kjente fjes! Isabel både vinner og taper på det, hun får flere lesere på bloggen, men hun får ett stort rom inni seg med usikkerhet. Jeg kjenner ikke Isabel, men jeg er sikker på at hun leser de fleste kommentarene og mye av det dere skriver går inn på henne. Selv om hun skriver at hun virkelig ikke bryr seg, gjør de fleste det. Det kommer til å være kommentarer hun leser opp og opp igjen. Jeg har vært der, jeg har følt følelsen og det rommet med usikkerhet inne i meg.
      Det er hennes kropp, hennes penger, hennes liv. La hun gjøre akkurat det hun vil UTEN at halve generasjonen med fjortissunger +/- skal rakke henne ned.
      Masse lykke til med operasjonen og ukene etter, Isabel! Bra du har en støttespiller ved din side!
      Klem.

    20. Vi lever i 2015, ikke 80 og 90 tallet.
      Det er like normalt i dag å ta silikon og fylle leppene som det er å ikke gjøre det.
      Forbilde eller ikke forbilde, en del av å vokse opp i dag, medfører å lære seg å takle det “sosialenettet”.
      Jeg priser meg lykkelig over at jeg a-k-k-u-r-a-t var ferdig med å være ungdom/ungvoksen før nettet ble en like viktig plattform i det sosiale som facetoface.
      Når det er sagt vil bare ønske deg Lykke til 🙂

    21. Ser du må forsvare deg mye her ang. silikon.. Jeg tok silikon i februar og har ikke angret én dag, hadde gjort det på nytt i morgen om jeg var nødt! Jeg hadde store pupper, men uten noen oppriktig årsak gikk jeg fra D til B, så skjønner godt hvorfor du ønsker å operere deg 🙂 Masse lykke til! Håper du slipper unna de verste smertene, personlig synes jeg ikke det var noe vondt! Ta smertestillende før du får vondt, så slipper du noen topper 🙂 🙂 Søk opp Silikonsnakk på Facebook, fantastisk gruppe!

    22. Skrøyt ikke du over at du har naturlige store pupper, rumpe, lange øyevipper og langt hår når du kom inn på paradise?
      Det er så klart helt greit at du tar silikon, skal ikke rakka ned. Men synes det er så dumt du vil utsette deg selv for mulige komplikasjoner og eventuelle ryggproblemer senere i livet når det ser ut som du har store fine pupper. Også synes jeg at du sa du var fornøyde med de? Men lykke til med operasjonen! Håper det går fint og masse lykketil til tiden etter operasjon 🙂
      Ser ut som dere koser deg masse i Thailand, det må dere fortsette å gjøre 🙂

    23. serr blir forbanna hvær gang noen skal skrive noe stygt t Isabel. La no ho få gjør ka ho vil! ho har store puppa fra før men la ho få ta silikon om ho vil. plis slutt å rakk ned på ho! i syns faktisk synn i ho.
      Lykke til på operasjonen! <3 og håpe du får mye støtte i ettertid. du har jo Pierre så god som han e!

    24. Plastic bella indeed haha. Lure på om familien din e stolte av deg. Suns du va nydelige all natural. Ka tror du dette jør med selvtilliten te unge jenter? Jenter som faktisk ikje ser så bra ud. Regne med du e klar over at di fleste leserne e unge paradise fan(?) og ikje voksne damer.

    25. Unødvendig å omtalle transkjønnete som “ladyboys”. Ikke ta alle under en kam. Det er et nedverdigende ord som tråkker på mange mennesker. Så vi får se om du sletter denne kommentaren også…

    26. hmm, jeg ser at prisen er på 36 449 norske kroner.. Hvorfor velge Thailand da..? Hvorfor ikke bare velge Norge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg