Videoblogg: jeg tar silikon!

Vlogging: jeg tar silikon!


Pierre filmet under hele prosessen – fra vi gikk ut dørene her hjemme og til jeg var ferdig operert. Jeg er litt høy på morfin en liten snutt som dere kanskje ser, haha. Vi avsluttet å filme der slik at det ikke ble for tullete. Hehe. Jeg er fortsatt sengeliggende, og har en del smerter enda. Men så lenge jeg tar tablettene doktoren skrev ut til meg, føler jeg meg i OK form. Men jeg lover at så fort jeg er oppe og går skal jeg spille inn en videoblogg hvor jeg forteller om alt! 🙂
Stor klem, I LOVE YOU.
32 kommentarer
    1. Kjære Isabell. Jeg skjønner godt at Pierre får deg til å føle deg vel uten sminke, for du er virkelig vakker. Det ser ut til at han passer på deg og tar godt vare på deg. God bedring <3

    2. Pierre står veldig mye opp for deg! Skjønner at du føler at du ikke trenger å gå med sminke med han, men du er jo absolutt helt nydelig i denne videoen uten sminke…. WOW!! God bedring! Håper det er mye bedre nå!

    3. Shiit enig med alle som sier at du er pen uten sminke! Så nydelig uten sminke 😍 Ikke hør på de tullingene som snakker dritt, gjør greia di og lev livet! Håper du blir bedre snart ❤️❤️

    4. Du trenger ikke godkjenne denne kommentaren hvis du ikke vil. Jeg ville bare si at jeg håper at du blir godt ivaretatt oppi alt dette <3 At du får den forståelsen og omsorgen du trenger. Selv om du har valgt det selv, har man likevel behov for ivaretakelse. Enig med de andre i at du ser fantastisk ut uten sminke. Klem og god bedring.

    5. Ååå så herlig å se dere sammen. Du er virkelig naturlig perfekt vakker uten sminke!! Kjempestortommelopp!!
      Jeg merker jeg savner å se dere på skjermer. Fortsett med vlog 😀😀😀
      Gratulerer med silissar og som en bonus, livet i behold 😊😊
      kjempeklem til dere toen 😄

    6. Du e jo sykt pen uten sminke!!!! Shit! Ikke at du ikke skulle være det, men du er enda penere uten enn med 😉

    7. Du må være det vakreste menneske uten sminke! Du er virkelig naturlig pen! Ser alle andre over her også komenterer det, ta det til deg <3

    8. Såå fin uten sminke!!, du trenger virkelig ikke å bekymre deg for at folk skal se deg uten sminke! Du er jo mye finere uten enn med!

    9. Enig med alle andre. Du må viiirkelig ikke bruke sminke, du ser så mye vakrere ut uten! Det var det første jeg la merke til! Eller i det minste ton litt ned på sminken du bruker til daglig. Ikke vondt ment, er bare ærlig.

    10. Herregud! Så nydlige du e ❤
      Å gurimalla så eg elske å se kossen Pierre ser på deg. Det lyse av heila han at han aldri har sett noe så vakkert så deg før!
      Håpe du føle deg bedre nå, og pass godt på hverandre! ❤

    11. Hei Isabel! Hvorfor er videoen slettef? Jeg vurderer selv å ta silikon nå, og skulle ønske jeg kunne sett denne for å fått litt av denne opplevelsen selv. Googler litt rundt nå siden jeg er så nervøs, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg