Kos med Pierre, serier og smertestillende

THE SWEET LIFE IN PARADISE


 Men ah! Nå er jeg lei av sengen, dere. Jeg skal prøve å komme meg i litt bedre i from til ikveld, da jeg har veldig lyst til å komme meg en tur til Grabbarna Grus. Ikke for å feste og drikke, men bare for å sosialisere meg litt! Det er ikke så mye spennende å ta seg til mellom disse fire veggene. Det eneste jeg har gjort disse dagene er å få masse kos og kjærlighet av Pierre, glodd på Devious Maids og knasket på smertestillende. Ikke så altfor spennende, altså! Gleder meg sånn til jeg kan dra ut og bade igjen som på bildene. Først må jeg på bikinishopping, for mine gamle passer ei lenger. Hehe 😉

Ha en fin fredag & god helg, hjerter! 

8 kommentarer
    1. Hei! Du er så pen, og godt å høre at du har det bra. Jeg bare lurte på hvor du så devious maids? Den serien er så bra!! Heier på deg 😀 Stor klem <3

    2. Husk viktigheten av en god støttebh, det virker lenge når du må ha den på, men blir så utrolig viktig i ettertid 🙂 Kos dere!!

    3. Har du ikke tenkt på at når du får barn at du kan ikke gi mat til barn fra pumpene? Eller har du ikke tenkt på det? Jeg er glad at du gjøre det, men bare lurer på det 😊😊

    4. Hei
      Hvordan klarer dere holde formen der nede? Får dere trent? Tak i sunn å god mat?
      Når vi var i thailand kom vi hjem 5 kilo tyngre 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg